تاریخ ۱۶۰ ساله لویی ویتون درنمایشگاه شناور دبی

نمایشگاه مد لویی ویتون در کنار برج خلیفه دبی

برای عاشقان مد یک نمایشگاه جدید از لویی ویتون برای بازدید وجود دارد. موزه سیار See LV اکنون در فضایی با طراحی ویژه در مرکز شهر دبی، به روی بازدیدکنندگان باز شده است.

فضای نمایشگاه در کنار فواره دبی روی آب شناور است. این سومین توقف موزه سیار پس از اولین نمایش آن در ووهان چین در سال ۲۰۲۰ و سپس هانگژو در سال ۲۰۲۱ است.

در داخل See LV، بازدیدکنندگان می‌توانند ترکیبی از کارهای قدیمی  از مجموعه میراث این خانه مد را به همراه آثار جدیدتر ببینند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بازدیدکنندگان در این نمایشگاه تمام جنبه‌های تاریخ و ساخته‌های لویی ویتون از مجموعه مدرن تا چمدان‌های قفسه‌بندی شده اوایل قرن بیستم، همکاری‌های هنری و دست‌ساخته‌های چرمی نمادین این خانه مد را پیش چشم خواهند داشت.
 ازآنجایی‌که این بازدید یک تجربه همه‌جانبه است، می‌توانید انتظار یک فضای تعاملی را داشته باشید که از همان لحظه عبور از درها شروع می‌شود، جایی که تصویری از لویی ویتون جوان که با استفاده از هوش مصنوعی توسط هنرمند رفیک آنادول ساخته شده است، به استقبال شما می‌آید.


می‌توانید ویترینی از اجناس مد مردانه و زنانه یا دیواری از کیف‌های لویی ویتون را ببینید و حتی یک اتاق کاملاً مجزا برای نمایش تکامل چمدان‌های صندوقی لویی ویتون وجود دارد.

از کارهای قابل‌توجه در این نمایشگاه می‌توان به نمونه‌هایی از اولین کیف‌های استیمر اشاره کرد. این کیف‌ها که به همراه جامه‌دان‌های مخصوص سفر این خانه مد به نمایش درآمده‌اند مخصوص سفرهای دریایی با قابلیت حمل آسان و ضد آب طراحی شده بودند.

در اوایل دهه ۱۹۰۰، قبل از آغاز عصر سفرهای هوایی و در زمان رونق مسافرت‌های دریایی با کشتی‌های بخار، چمدان‌های لویی ویتون را می‌شد تقریباً در هر بندر پررونقی از نیویورک گرفته تا اسکندریه و از بوینس آیرس تا بمبئی پیدا کرد.

اگر ماجراجویی را جزئی از تاریخ طراحی این خانه مد بدانیم، باید یادی هم از یکی از طراحان به نام لویی ویتون کنیم که بخشی از میراث او در این نمایشگاه حاضر بود. ژاکت دنیم از طراحی‌های نمادین کیم جونز که خود یکی از آثار شاخص به نمایش در آمده در این نمایشگاه بود.

در آخرین اتاق فضایی با قابلیت استفاده در اینستاگرام پیدا خواهید کرد که شما را سر ذوق خواهد آورد. خود را در مقابل دیواری خواهید یافت که با یک صفحه دیجیتال با پس‌زمینه نمادین مخصوص لویی ویتون تزئین شده است. این صفحه‌نمایش تعاملی است و حرکات شما را درحالی‌که جلوتر می‌روید منعکس می‌کند.

در نظر داشته باشید که تنها تا ۷ مارس فرصت دارید تا پیش از حرکت به مقصد بعدی از این نمایشگاه دیدن کنید. بهترین خبر اینکه بازدید از این نمایشگاه رایگان است.

بیشتر از مُد و زیبایی