لیورپول در تعقیب سیتی، کونته در مرز خطر

در پایان بازی‌های شنبه و یکشنبه لیگ برتر انگلستان، ستی ۹ امتیاز بیشتر از لیورپول دارد

مسابقه فوتبال لیگ برتر انگلیس بین برنلی و لیورپول- PAUL ELLIS / AFP

یورگن کلوپ روز یکشنبه پس از بازی تیمش در زمین برنلی گفت که «پوست موز» را به سلامت رد کرده است.

برنلی، تیم ته‌جدولی لیگ برتر انگلستان، با چنگ و دندان جنگید تا شاید یک امتیاز از قرمزهای آنفیلد بگیرد. در میان باد و باران، اما، فابینیو تنها گل لیورپول و تنها گل بازی را به ثمر رساند تا شاگردان کلوپ تنها تیمی باشند که منچسترسیتی صدرنشین را گرچه با فاصله‌ای بعید تعقیب می‌کنند.

در پایان بازی‌های شنبه و یکشنبه لیگ برتر انگلستان، ستی ۹ امتیاز بیشتر از لیورپول دارد، البته یک بازی هم بیشتر انجام داده است.

اما در لندن، تاتنهام در پی ناکامی‌های پیاپی خود، ضربه مهلکی هم از وولوز خورد.

شاگردان آنتونیو کونته در زمین خودشان در همان بیست دقیقه اول بازی، به دلیل دفاع بی‌نظم و اشتباه دروازه‌بانشان هوگو لوریس، دو بار تسلیم گرگ‌های وولور همپتون شدند.

رائول خیمنز در دقیقه ششم دروازه خروس‌های شمال لندن را باز کرد، و کمی بعد لیاندر دلدونکر برتری وولوز را به دو گل رساند.

تلاش یاران هری کین در بقیه زمان بازی نتیجه‌ای نداد. از نوامبر سال ۲۰۰۹، این اولین بار است که تیم آنتونیو کونته در سه بازی پیاپی شکست می‌خورد.

در ورزشگاه لستر، تیم برندون راجرز هم سیر نزولی‌اش را ادامه داد و در برابر وستهام به نتیجه‌ای بهتر از مساوی دو بر دو نرسید.

و سرانجام، نیوکاسل که تنها سه پله با سقوط به لیگ پایین‌تر فاصله دارد، موفق شد با تک‌گل کیران تریپیر از یک ضربه ایستگاهی، استون ویلا را که در مکان دوازدهم جدول است شکست دهد و به بقای خود در لیگ برتر امیدوار شود.

بیشتر از فوتبال