پاریس هیلتون دوقلو می‌خواهد

در ژانویه ۲۰۲۱، هیلتون خبر داد که مراحل لقاح مصنوعی را آغاز کرده است

پاریس هیلتون نوامبر گذشته با کارتر ریم، تاجر، ازدواج کرد - Michael Tran / AFP

پاریس هیلتون گفته است که پس از ازدواج با کارتر ریم، تاجر، در نوامبر گذشته، مادر شدن یکی از «اولین اولویت‌هایش» است. 

وارث هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون روز دوشنبه ۲۴ ژانویه در برنامه «ایی! نیوز دیلی پاپ» (E! News' Daily Pop) گفت دوست دارد «دو یا سه» فرزند داشته باشد.

هیلتون ۴۰ ساله در پاسخ به این سوال که آیا دنیا به همین زودی‌ می‌تواند در انتظار خبر بچه‌ [هیلتون و ریم] باشد و آیا می‌خواهد اول پسر داشته باشد یا دختر، گفت: «نمی‌توانم صبر کنم. این بی‌تردید یکی از اولین اولویت‌هایم است.»

ستاره برنامه «زندگی ساده» (The Simple Life) در ادامه افزود: «دلم می‌خواهد اول دوقلو داشته باشم یا... نمی‌دانم، گفتنش سخت است. همیشه آرزو داشتم یک برادر بزرگ داشتم چون احساس می‌کنم اگر داشتم، در مدرسه از من محافظت می‌کرد و این‌جور چیزها.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او لحظه‌ای مکث کرد و بعد اضافه کرد: «شاید اول پسر.»

در ژانویه ۲۰۲۱، هیلتون خبر داد که مراحل لقاح مصنوعی (آی‌وی‌اف) را آغاز کرده است تا «اگر دوست داشته باشم بتوانم دوقلو انتخاب کنم».

او در پادکست «گزارش روز همراه مارا» (The Trend Reporter with Mara) گفت کیم کارداشیان او را به دکترش معرفی کرده و او روند برداشت تخمک را «دو سه بار» کامل انجام داده است.

هیلتون گفت: «سخت بود، اما می‌دانستم ارزشش را دارد.» و در ادامه افزود: «انجام این کار با هم [با ریم] و داشتن شریکی که این‌قدر همراه و حامی است و همیشه کاری می‌کند تمام مدت احساس شاهزاده‌خانم‌ها را داشته باشم... آن‌قدرها هم بد نبود.» 

هیلتون سال گذشته در ملک «بل ایر» پدربزرگش، با ریم ازدواج کرد؛ در عروسی مجلل سه‌روزه‌ای «مثل عروسی رویایی قصه‌های پریان که به حقیقت پیوسته باشد».

او یک لباس اسکار دولا رنتا به تن داشت و با آهنگ «عاشقی دست خودم نیست» (Can't Help Falling in Love) از کیم پتراس وارد صحن کلیسا شد. او در مدت جشن، پنج دست لباس دیگر عوض کرد از جمله پیراهن‌هایی از گالیا لهَو، پاملا رولند، و آلیس ‌+ اولیویا.

وارث ثروت خاندان هیلتون گفت دمی لواتو نیز در مراسم حضور داشت و آهنگ «همیشه دوستت خواهم داشت» (I Will Always Love You) را خواند.

از این عروسی در قالب مجموعه تلویزیونی واقع‌نمای هیلتون در شبکه پیکاک با نام «پاریس عاشق» (Paris in Love) فیلمبرداری شد. این برنامه روال برنامه‌ریزی عروسی این زوج را دنبال می‌کرد.

هیلتون به «ایی! نیوز» گفت که «از این خوشبخت‌تر نمی‌توانست باشد» و اضافه کرد که ریم «همه چیز من است».

او اعتراف کرد اول برایشان «خیلی غریب» بود که یکدیگر را «زن» و «شوهر» خطاب کنند.

هیلتون گفت: «ولی ما هفت روز هفته ۲۴ ساعته پیش هم بودیم و بنابراین تمام این مدت به‌هر‌حال احساس زوجی متاهل را داشتم.» 

© The Independent

بیشتر از زندگی