درخشش دیبالا، یووه را به بالای جدول نزدیک کرد

یووه با این پیروزی همانند آتالانتا ۴۱ امتیازی شد

یووه با درخشش دیبالا ستاره آرژانتینی موفق شد دو بر صفر به پیروزی برسد - Isabella BONOTTO / AFP

هفته بیست و دوم رقابت‌های سری آ با دیدار تیم‌های یوونتوس و اودینزه پیگیری شد و یووه که در ورزشگاه آلیانس تورین میزبان مسابقه بود، موفق شد با درخشش ستاره آرژانتینی و ناراضی این روزهای خود دو بر صفر به پیروزی برسد و خود را در موقعیت بهتری از جدول رده‌بندی رقابت‌ها قرار دهد.

یووه در حالی پا به این مسابقه گذاشت که چند روز پیش و در جریان فینال رقابت‌های سوپرجام ایتالیا بازی را دو بر یک و در دقایق پایانی وقت اضافه دوم با گلی که الکسیس سانچز به ثمر رساند به اینترمیلان واگذار کرد و جام را از دست داد و گمان می‌رفت که بازیکنان یووه از روحیه پایینی برای این دیدار برخوردار باشند.

یووه بازی رفت را یک بر صفر پیروز شده بود و اودینزه امیدوار بود تا شکست در بازی رفت را جبران کند. یووه بازی را بهتر آغاز کرد و پائولو دیبالا که این روزهای خبر جدا شدنش از یووه بر سر زبان‌ها افتاده است، موفق شد در دقیقه ۱۹ دروازه تیم میهمان را باز کند و یووه را یک بر صفر پیش انداخت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خوشحالی گل او نیز در نوع خودش جالب‌ بود، او با نگاه خشمناکی به سمت جایگاه ویژه تماشاگران که مدیران این تیم در آنجا حضور داشتند، اعتراض خود را نسبت به تمدید قراردادش نشان داد. طبق اخبار منتشرشده پیش‌تر گفته‌شده بود توافق‌های اولیه برای تمدید قرارداد این ستاره آرژانتینی با افزایش دستمزد انجام شده است؛ اما گویا سران این باشگاه نظر خود را تغییر داده‌اند و به دلیل غیبت‌های طولانی او در رقابت‌های این فصل به دلیل آسیب‌دیدگی‌های فراوان و عملکرد ضعیف او در مسابقات تمایلی به نگه‌داشتن او در یووه ندارند و احتمال دارد او در تابستان سال جاری یووه را ترک کند.

در نیمه دوم اودینزه بازی را بهتر و هجومی‌تر از یووه آغاز کرد، اما هرچه از زمان نیمه دوم سپری می‌شد یووه بر توپ و میدان تسلط بیشتری پیدا می‌کرد تا اینکه و‌ستون مک‌کنی موفق شد گل دوم را برای بیانکونری‌ها به ثمر برساند و این نتیجه تا پایان مسابقه پابرجا ماند، تا یووه یک پیروزی شیرین خانگی را به‌دست آورد.

مکس آلگری، سرمربی یووه معتقد است که هنوز به زمان بیشتری برای هماهنگی تیم نیاز دارد، چراکه بازیکنان این تیم از تجربه کافی در رقابت‌ها برخوردار نیستند. او می‌گوید بازیکنانش در بعضی زمان‌های بازی کاملا از جریان مسابقه خارج می‌شوند و بازی را رها می‌کنند و این می‌تواند بسیار به تیم ضربه بزند.

یووه با این پیروزی همانند آتالانتا ۴۱ امتیازی شد، اما به خاطر تفاضل گل کمتر و دو بازی بیشتر نسبت به این تیم در رتبه پنجم جدول قرار گرفت و خود را در مسیر به دست آوردن رتبه چهارم و کسب سهمیه برای فصل آینده نگه داشت.

 

بیشتر از فوتبال