چیزهای عجیبی که مسافران در هتل جا می‌گذارند

پهپاد، بال فرشته به طول ۱۸۰ سانتیمتر، یک مجموعه‌ سکه‌های قدیمی، و یک لنگه کفش جیمی چو

یک مسافر چمدانی پر از سنگ‌های ساحل بلک‌پول هم در یکی از هتل‌های تراولوج واقع در ساوت پرومناد جا گذاشته بود-Canva

شرکت هتل‌های زنجیره‌ای «تراولوج» (TRAVELODGE HOTELS) فهرست عجیب‌وغریب‌ترین اقلام به‌جا مانده از مسافران را در یک سال گذشته، منتشر کرد که سگی به نام بیانسه، مجموعه‌ای از‌ سکه‌های قدیمی، و کفش‌های دست‌دوز در میان آن‌ها است.

این شرکت دارای ۵۸۲ هتل در بریتانیا است که این فهرست را بر اساس اقلام به‌جا مانده در تمام هتل‌ها تدوین کرده است و پهپاد، بال فرشته به طول ۱۸۰ سانتی‌متر، یک مجموعه‌ سکه‌های قدیمی، و یک لنگه کفش جیمی چو هم از اقلام موجود در آن فهرست است.

چمدانی پر از سنگ‌های ساحل بلک‌پول هم در یکی از هتل‌های تراولوج واقع در ساوت پرومناد جا مانده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 پیراهنی ساخته شده از کارت‌های تبریک نیز در یک شعبه تراولوج واقع در بورن‌ماوث جا مانده بود که کارکنان هال پیدا کردند، و کارکنان هتل ریل سی‌فرانت تراولوج در شمال ولز هم یک استخر بادی بزرگ به شکل تک‌شاخ پیدا کردند که روی تختی جا مانده بود.

سگی که جامانده، از نژاد پومسکی است و در هتل تراولوج واقع در مرکز منچستر پیدا شده است.

به گفته کارکنان این شرکت هتل‌های زنجیره‌ای، شمار اقلامی که مسافران در هتل‌ها جا می‌گذارند،  در سال گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است.

شکیلا احمد، از کارکنان تراولوج، می‌گوید: «در سال ۲۰۲۱ و بعد از روز آزادی (از قرنطینه)، شاهد بازگشت میلیون‌ها مشتری به هتل‌هایمان بودیم و کرایه اتاق در هتل‌ها افزایش چشم‌گیری یافت. در پی این رویداد، شاهد بودیم که مشتریان هتل‌های ما در بریتانیا مجموعه اقلام جالبی را جا گذاشته‌اند. علت این که این همه از مشتریان ما از یاد می‌برند اقلام با ارزش‌شان را با خود ببرند، در اصل ضعف همه ما در زمان‌بندی، پرمشغله بودن، و عجله داشتن برای رفتن از جایی به جای دیگر است. وقتی عجله داشته باشیم، به راحتی فراموش می‌کنیم اقلام باارزش خودمان را برداریم.

گزارش تکمیلی در پرس‌اسوسییشن

© The Independent

بیشتر از زندگی