هتلی برای آبستنی در روز ولنتاین، اتاق رایگان می‌دهد

هتل «زد» مهمانان را تشویق می‌کند دست به کار شوند

این هتل اعلام کرده که این جایزه فقط برای زوج‌های دگرجنس‌گرا نیست- KNAPE/GETTY IMAGES

هتلی در کانادا زوج‌ها را تشویق کرده است که در روز ولنتاین امسال نطفه‌گذاری کنند و برای ۱۸ ماه آینده به آن‌ها اقامت رایگان می‌دهد.

هتل زد - که در ویکتوریا و کلونا شعبه دارد، و تابستان امسال هم در جزیره ونکوور شعبه‌ای تاسیس می‌کند، در چارچوب برنامه ترویجی خود به نام نیمروز، این خدمات رایگان را عرضه می‌کند. طبق این برنامه، مهمانان می‌توانند روز ولنتاین، با پرداخت ۵۹ دلار کانادا به مدت چهار ساعت در این هتل اقامت کنند.

هتل زد، امسال به زوج‌هایی که تا سال ۲۰۳۸ میلادی، نه ماه بعد از روز ولنتاین در این هتل بچه‌دار شوند، نوید یک شب اقامت رایگان را داده است.

البته این هتل روشن کرده است که این جایزه فقط برای زوج‌های دگرجنس‌گرا نیست که بچه زیستی خودشان را دارند.

در وبسایت این هتل آمده است: «هتل زد، که مفتخر به همکاری با گروه همجنس‌گرای «پراید ات ورک» است، از تمامی مشارکت‌کنندگان در برنامه ترویجی بچه‌آوری نیمروز استقبال می‌کند و فرقی نمی‌کند که ظاهر جنسیتی، هویت جنسیتی و رویکرد جنسیتی‌شان چه باشد.»

در ادامه نوشته شده: «می‌دانیم که لک‌لک‌ها از راه‌های گوناگون برای خانواده‌ها بچه می‌آورند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

و چنین نوید داده است: «مادامی که بچه جدید، نه ماه بعد از شرکت زوجی در برنامه نیمروز به خانواده آن‌ها اضافه شود، قدم نورسیده را با آن‌ها جشن می‌گیریم.»

خانم مندی فارمر، مدیرعامل هتل زد، می‌گوید که وقتی با همسرش در تکاپوی آن بوده است تا اوقات خوشی را همراه بچه‌های‌شان بگذراند فکر برنامه نیمروز به ذهنش رسید. مشارکت‌کنندگان این برنامه باید روز ولنتاین هر سال از ۱۰ صبح تا ۲ بعد از ظهر در هتل جا بگیرند.

او به سی‌ان‌ان ‌‌تراول گفت: «فکر نکنم بتوانیم آن‌هایی را به فکر بچه‌دار شدن نیستند، به بچه‌دار شدن متقاعد کنیم. اما برای کسانی که جداً می‌خواهند خانواده‌شان را بزرگ‌تر کنند، موضوع فرق می‌کند.»

او افزود: «برای کسانی که در این راه موفق شوند، فرصتی فراهم می‌کنیم تا طی ۱۸ ماه آینده تولد فرزندشان را جشن بگیرند.»

زوج‌ها برای دریافت جایزه بچه‌آوری نیمروز باید با ارائه مستندات ثابت کنند که بچه‌شان نه ماه یا در همین حدود بعد از ولنتاین به دنیا آمده است.

هتل زد، خود را هتلی «بسیار معرکه و سرزنده، اما در عین حال خودمانی» معرفی کرده است که امکاناتی همچون دوچرخه رایگان، قهوه رایگان به هنگام پذیرش، سالن پینگ‌پنگ، دیسکوهای کوچک دارای توپ دیسکو، دستگاه مه‌ساز و کاریوکی در اختیار مشتریان می‌گذارد.

© The Independent

بیشتر از سفر