«جهنم مجردها» در نتفلیکس طوفان به پا کرد

در این برنامه واقع‌نما، ۱۲ زن و مرد در جزیره‌ای متروک زندگی می‌کنند و همه امیدوارند که یار بگیرند و عاشق شوند

تنها راه خروج آن‌ها از جزیره این است که یار پیدا کنند‌ـ عکس از توییتر @birbyjade

برنامه تلویزیونی جدیدی از کره جنوبی در مورد دوست‌یابی در نتفلیکس طوفان به پا کرده است.

سریالی از تلویزیون (Reality TV) به‌نام «جهنم مجردها» (Single's Inferno) در ماه دسامبر وارد نتفلیکس شد و در حال حاضر در رده هشتم جدول جهانی برنامه‌های در حال پخش برای برنامه‌های تلویزیونی غیر‌انگلیسی‌زبان قرار دارد و ۱۷ میلیون و ۱۵۰‌هزار نفر تاکنون آن را تماشا کرده‌اند.

این برنامه در کره جنوبی، سنگاپور و ویتنام در حال حاضر شماره یک است و در هنگ‌کنگ، تایلند، تایوان و مالزی جزو سه برنامه اول به‌حساب می‌آید.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

موضوع سریال جهنم مجردها ساده است؛ ۱۲ مرد و زن با امکانات کم در جزیره‌ای متروک (موسوم به «جهنم») زندگی می‌کنند و همه امیدوارند که یار بگیرند و عاشق شوند.

شرکت‌کنندگان اجازه ندارند سنشان و کارشان را بگویند اما در عوض از آن‌ها خواسته شده است بر ایجاد جذابیت برای یکدیگر تمرکز کنند.

تنها راه خروج آن‌ها از جزیره این است که یار پیدا کنند و بعد به آن‌ها این فرصت را می‌دهند که شبی را در هتلی مجلل (با نام مستعار «بهشت») با هم سپری کنند. آن‌جا آن‌ها می‌توانند همدیگر را بشناسند و اطلاعات مربوط به زندگی واقعی‌شان در خانه را به هم بگویند.

در میان شرکت‌کنندگان یک مانکن، صاحب باشگاه ورزشی، رقصنده و دانشجوی علوم اعصاب وجود دارند.

طرفداران این برنامه آن را آمیزه‌ای از سریال جزیره عشق (Love Island) و خانه تراس (Terrace House)، سریال واقع‌نمای ژاپنی که در آن شش غریبه با هم زندگی می‌کنند، می‌دانند.

قسمت ششم این سریال هشت قسمتی هم‌اکنون در نتفلیکس در حال پخش است و دو قسمت پایانی روز شنبه (۸ ژانویه) پخش خواهد شد.

«جهنم مجردها» اکنون در نتفلیکس در دسترس است.

© The Independent

بیشتر از فیلم