دبی، مقام اول برترین فرودگاه، هتل، و مقصد تجاری جهان

امارات متحده عربی به عنوان برترین مقصد گردشگری ورزشی جهان در سال ۲۰۲۱ انتخاب شد

با گذشت ۲۲ سال از افتتاح برج‌العرب، دریافت جوایز آن همچنان از تب و تاب نیفتاده است-  Pexels

امارات در ۶۳ گروه مختلف از گردشگری جهانی در سال ۲۰۲۱، برنده جایزه شد. دبی عنوان برترین مقصد تجاری در جهان را به خود اختصاص داد، ابوظبی در صدر گردشگری ورزشی قرار گرفت، و جزیره یاس عنوان بهترین مقصد برای جاذبه تفریحی در جهان را ربود.

نتایج بیست و هشتمین دوره جوایز سالانه جهانگردی که نتایج آن توسط متخصصان صنعت سفر و آرای عموم مردم تعیین می‌شود، قبل از کریسمس اعلام شد. دبی بیشترین جوایز را برای امارات به دست آورد و برنده چندین جایزه، از جمله برترین مقصد سفر تجاری در جهان و فرودگاه پیشرو جهان را به دست آورد.

آکواونچر Aquaventure در آتلانتیس، به عنوان بهترین  پارک آبی در جهان نام‌گذاری شد، مرکز خرید دبی عنوان مرکز خرید پیشرو در جهان را به خود اختصاص داد، بندر رشید برنده برترین بندر کروز جهان شناخته شد، و نخل جمیرا عنوان برترین پروژه توسعه گردشگری را از آن خود کرد.

برای سفرهای خانوادگی، سوفیتل پالم دبی Sofitel Dubai The Palm جایزه برتر جهان را از آن خود کرد و جی ای ریزورت JA The Resort جایزه بهترین اقامتگاه خانوادگی لوکس جهان را دریافت کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

با گذشت ۲۲ سال از افتتاح برج‌العرب، دریافت جوایز آن همچنان از تب و تاب نیفتاده است و این بار نیز عنوان بهترین هتل لوکس تمام‌سوئیت جهان در سال ۲۰۲۱ نام گرفت.

باتوجه به برگزاری رویدادهای ورزشی بین‌المللی مهم (از جمله یو اف سی  UFC، مسابقات جهانی  جوجیتسوی حرفه‌ای، و فرمول یک) که سال گذشته امارات متحده عربی میزبان آن بوده است، امارات به عنوان برترین مقصد گردشگری ورزشی جهان در سال ۲۰۲۱ انتخاب شد. امارات در این زمینه همچنان پیشرو است، چرا که ابوظبی برای میزبانی کامل سوپرلیگ پاکستان و میزبانی مشترک لیگ برتر هند و جام جهانی T20 شورای بین المللی کریکت، وارد عمل شده است.

هتل «دبلیو ابوظبی» در جزیره یاس W Abu Dhabi - Yas Island برترین تفریحگاه در جهان دانسته شد، و کنراد ابوظبی Conrad Abu Dhabi هم برنده بهترین هتل لوکس شهر شد.

استراحتگاه ساحلی اوبروی Oberoi عجمان بهترین اقامتگاه ویلای ساحلی در جهان شناخته شد، و تاج برترین اقامتگاه در دل طبیعت جهان بر سر «کینگ فیشر میسک» شارجه Sharjah’s Mysk Kingfisher Retreat قرار گرفت. 

بیشتر از سفر