شاهزاده هری و مگان خانه اعیانی‌شان را دوست ندارند

«آن‌ها در فکر فروش این خانه‌اند اما به خاطر موقعیتشان این خانه وارد بازار فروش نمی‌شود»

هری و مگان این عمارت مجلل را که شانزده حمام دارد، سال گذشته پس از کناره‌گیری از وظایف سلطنتی‌شان خریدند و به آمریکا نقل مکان کردند- Theo Wargo/Getty Images for Global Citizen/AFP

گفته می‌شود شاهزاده هری و مگان مارکل قصد دارند از خانه مجلل یازده میلیون دلاری‌شان در کالیفرنیا اسباب‌کشی کنند چون «چندان از آن راضی» نیستند.

ظاهرا دوک و دوشس ساسکس فقط به این دلیل، هجده ماه پس از اسکان در خانه نُه اتاق خوابه‌شان در محله اعیان‌نشین «مونته سیتو»، آن را ترک می‌کنند که این محله را دوست ندارند.

منابع نزدیک به این زوج می‌گویند آن‌ها دنبال خانه‌ای می‌گردند که بتوانند دو فرزند خود آرچی دوساله و لیلیبت شش ماهه را در آن بزرگ کنند.

یک منبع مطلع به نشریه دیلی میرور گفت: «آن‌ها در فکر فروش این خانه‌اند اما به خاطر موقعیتشان این خانه وارد بازار فروش نمی‌شود و فقط به افرادی نشان داده می‌شود که ثابت شده باشد پول کافی دارند و در مورد خرید آن خانه جدی‌اند.»

هری و مگان این عمارت مجلل را که شانزده حمام دارد، سال گذشته پس از کناره‌گیری از وظایف سلطنتی‌شان خریدند و به آمریکا نقل مکان کردند.

خانه پیشین آن‌ها در بریتانیا اکنون محل اقامت شاهدخت یوجین، نوه ملکه بریتانیا، با شوهر و فرزندش است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خانه کنونی هری و مگان که با باغی سرسبز احاطه شده است و رو به دریا است، یک سالن ورزش، اسپا، سینما، عمارت جداگانه برای مهمان، زمین تنیس، و استخر شنا هم دارد.

صاحب سابق این خانه، سرگئی گریشین، بازرگان روس است که آن را در سال۲۰۰۹ خریده بود.

این خبر در گرماگرم انتشار نخستین عکس فرزند شش ماهه این دو روی کارت پستال کریسمس خانواده پخش شد. در آن عکس مگان ۴۰ ساله لیلیبت شش ماهه را که لبخند می‌زند روی دست گرفته، در حالی که هری ۳۷ ساله دستش را دور آرچی حلقه کرده است.

روی کارت نوشته شده: «امسال به تولد لیلیبت، دخترمان، خوشامد گفتیم. آرچی ما را مادر و پدر کرد و لیلیبت از ما یک خانواده ساخت.»

آن‌ها در ادامه گفتند: «ما در استقبال از سال ۲۰۲۲ به نیابت از شما به چند سازمان که از خانواده‌ها حمایت می‌کنند و آن‌ها را ارج می‌نهند- از خانواده‌های افغان که کشورشان را ترک کرده‌اند تا خانوارهای آمریکایی که برای نگاه‌داری از کودکانشان مجبور به ترک کارشان شده‌اند و درآمد ندارند- کمک کرده‌ایم.»