قهرمان رقابت‌های تنیس ابوظبی هم از کرونا در امان نماند

روبلف روز گذشته در اینستاگرام اعلام کرد که به ویروس کرونا مبتلا شده است و علائم خفیفی دارد

روبلف هفته گذشته در جریان رقابت‌های تنیس نمایشی در ابوظبی حاضر بود - Giuseppe CACACE / AFP

در حالی که نزدیک ۲۰ روز به آغاز رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا باقی مانده است، ویروس کرونا هر روز تعداد بیشتری از بازیکنان مطرح دنیا را گرفتار می‌کند. پس از نادال و شاپووالوف در بخش مردان و اونس جابر و بنچیچ در قسمت زنان، این بار نوبت به روبلف، مرد شماره ۵ تنیس جهان است تا در آستانه رقابت‌های فصل جدید، با چالشی سخت روبه‌رو شود.

روبلف که اکنون در بارسلونای اسپانیا است و زیر نظر مربیانش تمرین می‌کند، روز گذشته در اینستاگرام اعلام کرد که به ویروس کرونا مبتلا شده و علائم خفیفی دارد و هم‌اکنون خود را قرنطینه کرده است. روبلف به این نکته اشاره کرد که او نیز مانند سایر بازیکنان، هر دو دوز واکسن را زده اما با این حال مبتلا شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

روبلف هفته گذشته و در جریان رقابت‌های تنیس نمایشی در ابوظبی حاضر بود و با شکست اندی ماری بریتانیایی در دیدار پایانی به قهرمانی رسید. از هشت تنیسوری که در این رقابت‌ها حضور داشتند، شش نفر به کرونا مبتلا شده‌اند. اندی ماری بریتانیایی از جمله بازیکنانی است که از این موضوع جان سالم به در برده است. او روز گذشته در توییتی اعلام کرد که دوز سوم را نیز تزریق کرده است. او در این پیام، بیشتر کسانی که را با واکسن زدن‌ مخالف‌اند، مخاطب قرار داد و علم را بهترین چیز ممکن در دنیای امروزی دانست و از تمامی دانشمندانی که چنین کار فوق‌العاده‌ای برای ساخت واکسن انجام داده‌اند، تشکر کرد.

روبلف پس از انتشار خبر ابتلایش به کرونا گفت: «فقط باید منتظر بمانم تا مشخص شود چه زمانی شرایطم به حالت عادی بازمی‌گردد. تصمیم داشتم در رقابت‌های پیش رو در جام ای‌تی‌پی برای تیم روسیه بازی کنم که با این وضعیت به آن رقابت‌ها نخواهم رسید. تنها هدفم بهبودی هرچه سریع‌تر است و تنها در صورتی به ملبورن خواهم رفت که برای دیگران مشکلی ایجاد نکنم.»

تنها چند روز به شروع سال میلادی جدید باقی مانده است و بازیکنان تنیس و حتی مسئولان برگزاری رقابت‌های تنیس استرالیا بسیار نگران‌اند. به همین دلیل، بسیار از بازیکنان تصمیم گرفته‌اند تا خیلی زودتر از زمان شروع مسابقات، خود را به استرالیا برسانند تا از مبتلا شدن به این ویروس در قاره اروپا در امان باشند.

نائومی اوساکای ژاپنی که در سال ۲۰۲۱، قهرمان رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا در قسمت زنان شد، سرشناس‌ترین تنیسوری است که خیلی زودتر از بقیه به شهر ملبورن وارد شده است تا تمریناتش را آنجا پی بگیرد.

بیشتر از تنيس