ستاره‌های هری‌ پاتر در تورنتو با هم دیدار کردند

بازیگر نقش هری پاتر در فرش قرمزی در نیویورک در سال ۲۰۱۱ - Stephen Lovekin / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

بازیگران نقش هری پاتر و سایروس بلک در دیداری دلگرم‌کننده در تورنتو در کنار هم دیده شدند. 

۱۲ سال پس از هنرنمایی آنها به روی صحنه در کنار یکدیگر، دنیل رادکلیف در عکسی لبخند به لب کنار گری اولدمن در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو دیده شد.

در فاصله سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷ گری اولدمن نقش پدرخوانده هری پاتر را در سه فیلم از این سری بازی کرد: «زندانی آزکابان»، «جام آتش» و «محفل ققنوس».

به گفته شاهدان عینی، هواداران رادکلیف برای دیدن این بازیگر یکی از خیابان‌های اصلی منتهی به محل جشنواره را بند آوردند. 

توضیح عکس: سایروس بلک و هری پاتر باز به هم رسیدند. گری اولدمن و دنیل رادکلیف در جشنواره بین‌المللی ۲۰۱۹ فیلم تورنتو با هم دیدار کردند.

رادکلیف برای اکران فیلم جدید خود «تفنگ‌‌ها به کمر» (Guns Akimbo) در این جشنواره شرکت کرده بود. یکی از منتقدان دنیای فیلم به نام مارشال شافر اذعان داشت رادکلیف در پاسخ به این سوال که آیا توصیه‌ای برای بازیگران جوان دارد، «بهترین پاسخ» را ارائه داد.

این ستاره که نقش هری پاتر را بعد از امتحان دادنی عادی برای این نقش گرفت، به سوال مجری این گونه پاسخ داد: «خب من احتمالا بدترین گزینه برای پاسخ دادن به این سوال هستم».

فیلم اکشن و طنز تفنگ‌ها به کمر داستان مردی است که به مهارت‌های گلادیاتوری تازه یافته‌اش توسل جسته تا به نجات دوست‌دختر سابق‌اش از دست آدم‌ربایان بشتابد. هنوز تاریخ پخش این فیلم اعلام نشده است.

همین هفته گذشته، جی‌کی رولینگ، نویسنده هری پاتر، از احتمال ادامه‌ای رمز‌آلود با نام «فرزند ملعون» (Cursed Child)‌ برای این سری خبر داد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر