لیگ برتر ایران: پیروزی پرگل استقلال و فرار پرسپولیس از شکست در لحظات آخر

استقلال ۱۷ امتیازی شد و موقتا تا رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد و پشت سر سپاهان ۱۹ امتیازی قرار گرفت

شاگردان فرهاد مجیدی سرانجام یک پیروزی دشت کردند - عکس از فارس

در روز اول از هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران، طلایی‌پوشان اصفهانی با برتری مقابل صنعت نفت موقتا جای گل‌گهر در صدر جدول را گرفتند.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم سپاهان و صنعت نفت آبادان روز پنجشنبه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار شد که این بازی در نهایت با برتری یک بر هیچ شاگردان محرم نویدکیا به پایان رسید.

یاسین سلمانی که در دقیقه ۲۴ صاحب توپ شد، با حرکت از پشت محوطه جریمه و دریبل دو بازیکن صنعت نفت، توپ را به گوشه دروازه احمد گوهری روانه کرد تا تک گل تیمش را به ثمر برساند.

در بازی دیگر این هفته، طلسم پیروز نشدن استقلال هم شکست و این تیم در هفته نهم لیگ برتر با سه گل پیکان را شکست داد و موقتا به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد.

استقلال و پیکان در ورزشگاه دستگردی اکباتان تهران به مصاف هم رفتند. این دیدار با نتیجه سه بر هیچ به سود استقلال به پایان رسید. گل‌های استقلال را سیاوش یزدانی در دقیقه ۳۱، محمد دانشگر در دقیقه ۷۴ و ارسلان مطهری در دقیقه ۸۶ به ثمر رساندند. با این نتیجه، استقلال ۱۷ امتیازی شد و فعلا تا رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد و پشت سر سپاهان ۱۹ امتیازی قرار گرفت. پیکان هم با ۱۲ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی باقی ماند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در آخرین دیدار پنجشنبه، پرسپولیس در مصاف با تیم هوادار، در وقت‌های تلف شده بازی، از شکست گریخت. پرسپولیس و هوادار در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند که این بازی با نتیجه مساوی ۲-۲ خاتمه یافت و پرسپولیس در لحظات پایانی از شکست نجات پیدا کرد.

محمد حسینی در دقیقه ۳۸ و جواد محمدی در دقیقه ۵۴ دروازه پرسپولیس را باز کردند. فرشاد فرجی هم در دقیقه ۴۱ و سیامک نعمتی در دقیقه ۲+۹۰ دروازه هوادار را گشودند. به این ترتیب، هوادار با شش امتیاز به رده چهاردهم جدول صعود کرد اما پرسپولیس فرصت صعود به رده‌های بالاتر را از دست داد و با ۱۶ امتیاز، در رتبه پنجم باقی ماند.

بیشتر از فوتبال