حمله دختر‌خوانده وودی آلن به اسکارلت جوهانسون

KEVIN WINTER / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP - وودی آلن، اسکارلت جواهانسون و پنه لوپه کروز

دیلن فارو از اسکارلت جوهانسون برای باور نداشتن به اتهامات آزار جنسی که او علیه وودی آلن مطرح کرده انتقاد کرده است.

دخترخوانده این کارگردان سکوتش را در توییتر شکست و اظهارات بازیگر فیلم «انتقامجویان: پایان بازی» را که در گفتگو با هالیوود ریپورتر مطرح کرده بود، سخت مورد انتقاد قرار داد.

جوهانسون که در سه فیلم با وودی آلن همکاری کرده گفته است که مکالماتی با وودی آلن در رابطه با اتهامات داشته و ادعای او مبنی بر بی گناهی را باور می کند.

او افزود: «من با او رو راست بوده ام و او نیز با من صریح صحبت کرده است. من وودی را دوست دارم، او را باور می کنم و هر زمان حاضر هستم با او کار کنم».

 در واکنش به این سخنان، فارو توییت کرد: «اگر ما در دو سال گذشته چیزی آموخته باشیم این است که باید آزارگران مرد را که "ادعای بی گناهی" می کنند بدون پرسش باور کنیم».

او همچنین گفت که این بازیگر – که در رویدادهای مختلف سازمان «تایمز آپ» علیه آزار جنسی سخن گفته است –برای درک مساله ای که ادعای پیشرو بودن در آن می کند- راهی طولانی در پیش دارد.

 اتهامات فارو علیه آلن به سال ۱۹۹۲ بازمی گردد. اما پس از آنکه در مورد این اتهامات تحقیق شد، او در این رابطه محکوم نشد.

در سال ۲۰۱۸، جوهانسون در پی انتقادهایی که به انتخاب او برای بازی کردن در نقش یک مرد تراجنسی در فیلم جدید Run & Tugشد از این پروژه انصراف داد.

اما اوایل امسال دوباره با گفتن اینکه باید به او اجازه داده شود تا در نقش هر کسی بازی کند جنجال برانگیز شد. او سپس ادعا کرد که نقل قول او توسط مجله As Ifتحریف شده است. 

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/

© The Independent

بیشتر از زندگی