دبی به کارمندان شرکت‌های بین‌المللی ویزای پنج ساله می‌دهد

کسانی که در ملکی به ارزش ۱.۴ میلیون دلار یا بیشتر سرمایه‌گذاری کرده‌اند،‌ شرایط دریافت ویزای اقامت پنج‌ ساله را دارند

اقامت در امارات متحده عربی با اشتغال مرتبط است و گزینه‌های بسیاری برای فعالان اقتصادی وجود دارد. شیخ حمدان بن محمد، ولیعهد دبی، اعلام کرد که این کشور برای کارمندان شرکت‌های بین‌المللی مستقر در امارات متحده عربی، ویزای پنج‌ ساله در نظر گرفته است.

به گزارش العربیه،‌ شیخ حمدان امروز سه‌شنبه ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) در توییتی نوشت: «هدف ما تسهیل فعالیت موسسات و توانمندسازی کارکنان آن‌ها برای جابه‌جایی سریع و آسان به دبی برای شرکت در جلسات، اجلاس‌ها و نمایشگاه‌هایی است که در طول سال برگزار می‌شود.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در سال‌های اخیر طیف وسیعی از گزینه‌های جدید برای اخذ ویزا در این امارات معرفی شده است. از این موارد می‌توان به ویزای ۱۰‌ ساله طلایی در سال ۲۰۱۹ و ویزای توریستی پنج‌ ساله که در ژانویه معرفی شدند،‌ اشاره کرد.

افرادی که در ملکی به ارزش ۱.۴ میلیون دلار (۵ میلیون درهم) یا بیشتر سرمایه‌گذاری کرده‌اند،‌ شرایط دریافت ویزای اقامت پنج‌ ساله را دارند. این سرمایه‌گذاران باید ملک را به‌طور کامل خریداری کنند و دست‌کم سه سال مالک آن باشند.

علاوه بر این، دانش‌آموزان نخبه با نمرات بالای ۹۵ در دبیرستان می‌توانند با ویزای پنج‌ ساله از خانواده‌شان حمایت مالی کنند. کارآفرینانی که دست‌کم ۱۳۶ هزار دلار‌ (۵۰۰ هزار درهم) سرمایه دارند یا بخشی از یک فعالیت تجاری معتبر محسوب می‌شوند نیز می‌توانند ویزای شش‌ ماهه دریافت کنند که در پایان مدت، شش ماه دیگر هم تمدید می‌شود.

بیشتر از جهان