حمایت از تدریس درباره دگرباشان

بیشتر خانواده‌های انگلیسی موافق آگاهی‌بخشی درباره گرایش جنسی هستند

FRED TANNEAU / AFP

بر اساس یک تحقیق جدید، بیش از نیمی از مردم انگلستان از مدارس ابتدایی که در آن‌ها درس‌های مرتبط با دگرباشان را آموزش می‌دهند حمایت می‌کنند.

این تحقیق، که به سفارش بنیاد خیریه دگرباشان استون‌وِل و توسط شرکت مشاوران تحقیقاتی (ان اف پی سینرژی) انجام گرفت، آشکار کرد که ۶۰ درصد از افرادی که در نظرسنجی، مورد پرسش قرار گرفتند موافق بودند که آموزش کودکان درباره انواع مختلف خانواده‌ها، از جمله والدین هم‌جنس کاری مناسب است.

این اطلاعات در ماه ژوئیه و در سراسر کشور بریتانیا از یک‌هزار فرد بالای ۱۶ سال جمع آوری شده است.

با این حال، تقریباً از هر پنج نفر، یک نفر (۱۷ درصد) از افراد شرکت کننده در این تحقیق گفتند، که با آموزش دروس حاوی مطالب مربوط به دگرباشان برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی مخالف یا به شدت مخالف هستند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این مطالعه همچنین روشن ساخت، که بیش از دو سوم (۶۸ درصد) از افراد بین ۱۶ الی ۲۴ سال از معلم‌هایی که با دید مثبت درباره انواع خانواده‌ها از جمله خانواده‌های دگرباش حرف می‌زنند، حمایت می‌کنند.

از سپتامبر ۲۰۲۰، در سراسر انگلستان سر فصل‌های درسی اجباری که شامل مطالب دگرباشی نیز باشند، به اجرا در خواهند آمد. به دانش آموزان مدارس ابتدایی درباره روابط، از جمله خانواده‌های دگرباش، آموزش داده خواهد شد، همزمان دانش آموزان مقطع دبیرستان درباره رابطه جنسی و روابط خانوادگی آموزش خواهند دید.

وزیر آموزش و پرورش، گوین ویلیامسون، گفت که دولت از هر مدرسه‌ای که این آموزش‌ها را شروع کند، حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

بنیاد استون‌وِل گفت که نتایج به دست آمده از این تحقیق مشخص می‌کند که از سی سال پیش که این خیریه تأسیس شده است، در این زمینه پیشرفت حاصل شده است.

این بنیاد خیریه و گروه کارزار آن در اعتراض به تبصره ۲۸ قانونی که در سال ۱۹۸۸ به تصویب رسید و به طور مؤثر بحث و گفتگو درباره روابط بین همجنس را در مدارس ممنوع می‌کرد، تأسیس شد.

پال توکاک، مدیر اجرایی استون‌ول گفت: «آموزش‌های شامل مطالب دگرباشان برای بسیاری از افراد جوان سرنوشت ساز است، به همین دلیل خیلی قدرتمندانه است که می‌بینیم بسیاری از مردم انگلستان از قانون جدید حمایت می‌کنند».

 این مسئله را که، اطمینان حاصل کنیم مدرسه‌های ما مکانی هستند که تمام کودکان و افراد جوان می‌توانند خودشان باشند، به نسل بعدی بدهکار هستیم».

تحقیق انجام شده توسط استون‌ول در سال ۲۰۱۷، به این نتیجه رسید که از هر پنج دانش آموز دگرباش، دو نفر (۴۰ درصد) هرگز درباره مشکلات دگرباشی در مدرسه آموزش ندیدند، در حالی که تقریباً نیمی (۴۵ درصد) فقط به دلیل اینکه خودشان هستند مورد آزار و اذیت قرار گرفتند.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/life-style

© The Independent

بیشتر از جهان