فصل دوم «بازی مرکب» ساخته می‌شود

کارگردان این سریال پربیننده نتفلیکس گفت برای بازی‌های بیشتر آماده باشید

این سریال درباره افرادی است که چنان مقروض و به پول‌ نیازمندند که قبول می‌کنند در بازی‌هایی مرگبار شرکت کنند‌ـ VIVIEN KILLILEA/GETTY IMAGES VIA AFP

 بعد از گمانه‌زنی‌ها درباره ساخت ادامه سریال تلویزیونی «بازی مرکب»، حالا به‌طور رسمی اعلام شده است که فصل دوم آن نیز تولید می‌شود. به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، با اینکه بیشتر برنامه‌های تلویزیونی در کره جنوبی دنباله‌دار ساخته نمی‌شوند، سریال «بازی مرکب» که طرفداران بسیاری در سراسر جهان پیدا کرده است، ادامه خواهد داشت. کارگردان این سریال تلویزیونی با اشاره به موفقیت جهانی آن، گفت: «تقریبا چاره‌ای برایمان باقی نمانده است جز تولید فصل دوم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هوانگ دونگ هیوک در مراسم فرش قرمز نمایش این مجموعه تلویزیونی گفت: «فشار، تقاضا و عشق زیادی برای ساخت فصل دوم وجود دارد. در حال حاضر، برای تولید ادامه بازی مرکب‌ برنامه ریزی می‌کنم. اما هنوز زود است که بگویم چه زمانی و چگونه اتفاق می‌افتد. با این‌ حال، به شما قول می‌دهم که گی هون برمی‌گردد و برای دنیا کاری انجام می‌دهد.»

سریال «بازی مرکب» با بازی لی جونگ جائه در نقش سئونگ گی هون، درباره افرادی است که چنان مقروض و به پول‌ نیازمندند که قبول می‌کنند در مجموعه‌ای از بازی‌های مرگبار شرکت کنند. گفته می‌شود این درام محصول کشور کره جنوبی به بزرگ‌ترین برنامه شبکه تلویزیونی نتفلیکس تبدیل شده و این محبوبیت باعث شده است که پلیس در برخی کشورها به نوجوانان هشدار دهد که از این بازی الگوبرداری نکنند.

بیشتر از فیلم