«بلوار شهر ریاض»؛ جشنواره رنگ و نور و موسیقی

بلوار ریاض طیف وسیعی از فعالیت‌های ورزشی و سرگرمی را در خود جای داده است

مساحت کل منطقه که در شمال ریاض واقع است، نسبت به فصل قبل، سه برابر شده است - Arabian business

به گزارش «سعودی گزت»، از عصر دوشنبه، دهم آبان، در‌های منطقه «بلوار شهر ریاض» به روی بازدیدکنندگان باز می‌شود. این منطقه مهم‌ترین مقصد سرگرمی و یک پروژه‌ استثنایی است که بر اساس بهترین و به‌روزترین استانداردها ساخته شده و در جریان جشنواره موسم ریاض از آن رونمایی می‌شود.

مساحت کل منطقه که در شمال ریاض واقع است، نسبت به فصل قبل، سه برابر شده است. به این ترتیب، اختصاص حدود ۹۰۰ هزار متر مربع فضا این پایگاه جدید را به بزرگ‌ترین مرکز تفریحی در منطقه تبدیل کرده است.

«بلوار شهر ریاض» ۹ منطقه دارد که هر کدام مجموعه‌ای از رویدادها، رستوران‌ها، کافه‌ها، باغ‌ها، مراکز بین‌المللی بازی، جشنواره‌ها و فروشگاه‌های طراحی شده برای همه سلیقه‌ها و سنین را در بر می‌گیرد و ترکیب نور و فواره و موسیقی آن را منحصربه‌فرد کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

از فعالیت‌های قابل اشاره دیگر تجربه مِیز (مارپیچ) بلورین (Crystal Maze Experience) است که برای اولین بار خارج از بریتانیا برگزار می‌شود. در این راهرو تودرتو، شرکت‌کنندگان در معرض یک چالش قرار می‌گیرند و از تجربیات مهیجی نظیر فعالیت‌های ذهنی، حرکتی، فردی و گروهی لذت می‌برند. بازی دیگری که در نظر گرفته شده، تجسم تجربه‌ای متفاوت از جلوه‌های بصری و حسی ‌‌در یک وسیله نقلیه است.

همچنین باید به سایر فعالیت‌های مهیج دیگر در این منطقه نیز اشاره کرد؛ از جمله بازی‌های جادویی، گنبد برفی یخی، دیوار صخره‌نوردی، پارک برفی، هاکی و راه‌اندازی رویداد گلف برای اولین بار در ریاض. بخش دیگری از این محوطه نیز به چالش نبرد رنگ‌ها، پرتاب تیر و کمان و سایر فعالیت‌های هیجانی اختصاص داده شده است.

در میان این رویدادها، بخش دیگری هم به نام «استعدادهای بلوار» برای کشف استعدادها زیر نظر مدیران حرفه‌ای کسب‌وکار در نظر گرفته شده که قرار است این استعدادها را به ستاره‌های خاورمیانه تبدیل کند.

بیشتر از سفر