مدونا به فرزندانش پول توجیبی نمی‌دهد

دختر مدونا: «همه خیال می‌کنند من یک بچه پولدار بی‌استعدادم که همه چیز در اختیارش بوده، اما این‌طور نیست»

لوردس لئون و مدونا(راست)- Pascal Le Segretain/Getty Images/AFP

لوردس لئون گفته است که مادرش، مدونا، به فرزندانش «پول توجیبی» نمی‌دهد.

این مدل در گفت‌وگو با دبی میزار، بازیگر، برای «اینترویو» گفت: «در خانواده من پول توجیبی داده نمی‌شود. البته این را نمی‌توانم انکار کنم که در رفاه کامل بزرگ شدم.»

لئون که آپارتمانش را بدون کمک مالی مادرش خریداری کرده و هزینه تحصیلش را نیز خود پرداخته است، می‌افزاید: «فکر می‌کنم مادرم با نگاه به فرزندان دیگر افراد مشهور گفته است: بچه‌های من این طور نخواهند شد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او همچنین در اشاره به برخی درس‌ها که از مادر خواننده خود فرا گرفته است، گفت: «مادرم سخت مصر است مرا به این اندیشه وادارد که گذشته از ظاهرم می‌خواهم برای چه چیزی شناخته شوم. این چیزی نیست که می خواهم مردم مرا با آن به یاد بیاورند. واقعی نیست.»

لئون در جایی دیگر مادرش را فردی با «وسواس کنترل» توصیف کرد و یکی از بهترین اندرزهایی که از او گرفته بود را فاش کرد: «(زندگی) به پول، قیافه و جذابیت ظاهری نیست بلکه این است که چه به دنیا می‌دهی و چه از خودت به‌جا می‌گذاری.»

او در گفت‌وگوی پیشین خود با مجله «ووُگ» هم افشا کرده بود که پول توجیبی نمی‌گیرد.

لئون گفت: «مردم فکر می‌کنند من یک بچه پولدار بی‌استعدادم که همه چیز به او داده شده است، اما من این‌طور نیستم.»

این مدل که در معرض دید عموم بزرگ شده است، در مورد رسانه‌های اجتماعی گفت: «اینستاگرام واقعی نیست. بزرگ‌ترین دروغ تاریخ است. مردم شخصیت‌هایی در اینستاگرام خلق می کنند که به شخصیت واقعی آنان شباهتی ندارد. برایم بسیار ترسناک است؛ چون من همه‌جا خودمم.»

 نخستین دفیله مد لئون در سال ۲۰۱۸ و دومین آن امسال در نمایش مد «سَوِج ایکس فِنتی ول ۳» (Savage X Fenty Vol 3) ریحانا بوده است.

© The Independent

بیشتر از زندگی