کیف لیدی دی لایت دیور ۴۹۰۰ دلاری مگان مارکل و بزرگداشت دایانا

این کیف همتای کیف لیدی دیوری است که به یاد دایانا، شاهزاده خانم ولز نامگذاری شده است

مگان مارکل و شاهزاده هری در نیویورک- Diro/Twitter

مگان مارکل هنگام گردش در شهر نیویورک با دست گرفتن کیف دیوری که فروش آنلاین آن برای بزرگداشت شاهدخت دایانا به اتمام رسیده بود، بار دیگر جای پای خود را به عنوان پیشگام مد را محکم کرد.

روز شنبه، دوک و دوشس ساسکس در «کنسرت جهانی شهروند» (Global Citizen Concert) در شهر نیویورک شرکت کردند و در آنجا از اهمیت برابری در واکسن سخن گفتند. در پی حضورشان در کنسرت، از دوشس که پیراهن سفید والنتینو به تن داشت، هنگام خروج عکسی گرفته‌اند که او را با کیف دستی سیاه لیدی دی-لایت (D-Lite) دیور نشان می‌دهد.

انتخاب کیف مگان معنادار بود زیرا کیف لیدی دی-لایت دیور همتای کیف لیدی دیوری است که به یاد دایانا، مادر فقید شاهزاده ویلیام و شاهزاده هری، نامگذاری شده است.

دیور روز چهارشنبه با گذاشتن عکس‌های دوشس که کیف دستی سیاه طلاکاری‌شده را در دست داشت، در توییتر خود اعلام کرد: «مگان مارکل هنگام خروج از کنسرت جهانی شهروند در نیویورک با کیف لیدی دی-لایتش LadyDLite# با به دست گرفتن کیف همتای لیدی دیور #LadyDior که به یاد شاهدخت دایانا نام گرفته، مظهر شکوه دیور است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گفته امید اسکوبی، کارشناس سلطنتی، در روز پنجشنبه، کیف سایز متوسط لیدی دی-لایت که قیمتش چهار هزار و ۹۰۰ دلار است در سایت دیور فروخته شده بود.

اسکوبی چنین توییت کرد: «خیلی سریع اتفاق افتاد. طی چند ساعت که در سایت دیور عرضه شد، در سراسر دنیا به طور کامل به فروش رفت»

علاوه بر کیف دستی سیاهی که مگان دست گرفته بود، فروش کیف نشان لیدی دی-لایت هم که سراسر گلدوزی و آویز دیور دارد و دارای بند شانه قابل برداشتن و گلدوزی‌شده است، در رنگ‌های خاکستری و بژ، تمام شد. با این حال کیف بزرگ لیدی دی-لایت به قیمت پنج هزار و ۳۰۰ دلار هنوز موجود است.

این نشان تجاری مد در سال ۲۰۲۰، کیف لیدی دی-لایت را به عنوان نمونه راحت و خودمانی‌تر کیف نمادین لیدی دیور که موردعلاقه شاهدخت دایانا بود، به بازار فرستاد.

بعد از آنکه از او [ شاهدخت دایانا] در مکان‌های مختلف با این کیف چرمی سیاه که هدیه برنادت شیراک، بانوی اول فرانسه در سال ۱۹۹۵، بود، عکس گرفتند، به یاد عضو فقید خانواده سلطنتی نام گرفت.

به گفته ماری کلر، این کیف دستی که پیش از آن بی‌نام بود، سرانجام در سال ۱۹۹۶ به احترام شاهدخت ولز، لیدی دیور نامیده شد.

به گفته یکی از هواداران خانواده سلطنتی در توییتر، کیف مگان علاوه بر ادای احترام به مادرشوهر فقیدش، علامت شخصی‌شده خاصی را هم نشان می‌داد و آن DSSOS، حروف اول دوشس ساسکس، بود.

در حالی که فروش بیشتر مدل‌های کیف لیدی دی-لایت در حال حاضر به پایان رسیده، کیف چرمی و نمادین لیدی دیور به قیمت پنج هزار و ۲۰۰ دلار هنوز موجود است.

در طول سفر دوک و دوشس به شهر نیویورک، شاهزاده هری همچنین نشانی را به رخ کشید که نشان تزیینی صمیمانه‌ای به افتخار پسرشان بود و روی پوشه اوراق سلطنتی با قلم برجسته طلایی، Archie's Papa ‌(بابای آرچی) نوشته شده بود.

ایندیپندنت برای توضیحات با دیور تماس برقرار کرده است.

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی