برد میلان مقابل آتالانتا؛ هدیه جشن تولد چهل سالگی زلاتان

در نیمه دوم میلانی‌ها بهتر از تیم آتالانتا کار کردند

زلاتان که خود را خدای فوتبال می‌داند، چندی پیش اعلام کرد که بهترین بازیکن جهان است و از مسی و رونالدو بالاتر است - MIGUEL MEDINA / AFP

رقابت‌های فوتبال سری آ ایتالیا در پایان هفته هفتم، برای میلانی‌های بسیار شیرین بود چرا که شاگردان پیولی توانستند تیم فوتبال آتالانتا را در زمین این تیم با نتیجه سه بر دو شکست دهند و حالا با ۱۹ امتیاز خود را به یک قدمی صدر جدول نزدیک کردند و پایین‌تر از تیم ناپولی در رده دوم قرار دارند.

میلان در این دیدار، بازهم زلاتان را به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نداشت اما مسابقه را بسیار طوفانی آغاز کرد و نشان داد که در این فصل از رقابت‌ها نیز مانند سال گذشته به دنبال قهرمانی در سری آ است. گل‌های کالابریا و ساندرو تونالی در نیمه نخست، میلانی‌ها را با پیروزی دو بر هیچ به رختکن فرستاد.

در نیمه دوم هم این میلانی‌ها بودند که بهتر از تیم میزبان کار کردند و رافائل لیائو پرتغالی و جوان موفق شد در دقیقه هفتادوهشت گل سوم را برای روسونری‌ها (سیاه‌قرمزها) به ثمر برساند و خیال استفانو پیولی را بابت برد در این مسابقه راحت کند؛ اما پنج دقیقه پایانی مسابقه برای میلانی‌ها عجیب و سخت سپری شد؛ چرا که تیم میزبان توانست دو گل به ثمر برساند؛ هرچند درنهایت، این آ.ث.میلان بود که موفق شد در این دیدار حساس به پیروزی برسد و این برد را در روز تولد زلاتان به او هدیه کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اما زلاتان که همیشه دوست دارد با بقیه فرق داشته باشد، در روز تولد چهل‌سالگی‌اش هدیه‌ای متفاوت به خود تقدیم کرد. او با به اشتراک‌ گذاشتن تصویر یک دستگاه فراری گران‌قیمت در اینستاگرام، بازهم خبرساز شد و اینگونه تولد خود را تبریک گفت. این کارهای زلاتان تازگی ندارد چرا که او در سال ۲۰۱۹ نیز کاری مشابه کرده و در جشن تولد ۳۸ سالگی‌‌اش، یک فراری دو میلیون یورویی به خود هدیه داده بود.

زلاتان که خود را خدای فوتبال می‌داند، چندی پیش اعلام کرد که بهترین بازیکن جهان است و از مسی و رونالدو بالاتر است. این اظهارنظرهای عجیب زلاتان در سال‌های اخیر در حالی مطرح می‌شود که او بیشتر اوقات به دلیل مصدومیت دور از مسابقات فوتبال است و به نظر می‌رسد قصد دارد با این مدل صحبت‌ها نگاه طرفداران فوتبال را به خود جلب کند.

تیم فوتبال میلان هم تا اینجای مسابقات در نبود زلاتان نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. استفانو پیولی، سرمربی روسونری‌ها، پس از پیروزی دشوار مقابل آتالانتا گفت: «هیچ‌کس نمی‌تواند عملکرد خوب ما تا اینجای مسابقات را انکار کند.ما در این بازی فوق‌العاده بودیم و پیروز شدیم. ما در لیگ قهرمانان اروپا هم فوق‌العاده بازی کردیم اما با بدشانسی در دو مسابقه نخست پیروز نشدیم. ما باید به خودمان باور داشته باشیم و  بازیکنان نیز باید فروتن باشند. ما در این دو سال بسیار سخت کار کرده‌ایم و حالا وقت نتیجه‌گیری است.» هرچند تا اینجای رقابت‌ها، مسئله مهم برای میلانی‌ها بالاتر قرار گرفتن از رقیب دیرینه خود یعنی اینترمیلان است که با دو امتیاز اختلاف بالاتر از آن‌ها در رده دوم جدول است.  

بیشتر از فوتبال