امارات صدور ویزای توریستی برای مسافران واکسینه‌شده را از سرمی‌گیرد

تصمیم ابوظبی شامل افراد متبوع کشورهایی نیز می‌شود که پیشتر از ورود به امارات متحده عربی منع شده بودند

ویزای توریستی امارات ۳۰ یا ۹۰ روزه صادر می‌شود-KARIM SAHIB / AFP

امارات متحده عربی می‌گوید که از ۳۰ اوت (هشتم شهریور) صدور ویزای توریستی برای مسافران واکسینه‌شده از همه کشورها را ازسرمی‌گیرد.

سازمان ملی رسیدگی به بحران و سازمان مدیریت شرایط اضطراری امارات متحده عربی روز شنبه، ۲۸ اوت در بیانیه‌ای مشترک گفتند که متقاضیان دریافت ویزا باید هر دو دوز یکی از واکسن‌های مورد تایید سازمان بهداشت جهانی را دریافت کرده باشند.

تصمیم ابوظبی شامل افراد متبوع کشورهایی نیز می‌شود که پیشتر از ورود به امارات متحده عربی منع شده بودند. مسافران باید در بدو ورود و در فرودگاه تست فوری ویروس کرونا نیز بدهند.

پایگاه اینترنتی نشریه «گلف نیوز» می‌گوید مقررات قبلی منع ورود به امارات کماکان در مورد افرادی که واکسن نزده‌اند، برقرار است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اقدام اخیر امارات متحده عربی در تغییر سیاست صدور ویز، با هدف ایجاد موازنه میان بهداشت عامه و بخش‌های مهم کشور است و در راستای حمایت از تلاش‌های دولت برای بهبود پایدار و همچنین تقویت اقتصاد است.

ویزای توریستی امارات ۳۰ یا ۹۰ روزه صادر می‌شود و معمولا شامل حال افرادی می‌شود که واجد شرایط دریافت ویزای فوری در فرودگاه نیستند.

دولت امارات متحده عربی، در ۲۱ ماه مارس، اول فروردین ماه گذشته، صدور ویزای پنج ساله توریستی برای اتباع تمامی کشورها را تایید کرد.

سازمان بهداشت جهانی تاکنون هفت واکسن برای کووید-۱۹ را تایید کرده است:‌ مدرنا، فایزر-بیون‌تک، جانسون‌وجانسون، آسترازنکای آکسفورد، واکسن ساخت موسسه سرم هند بر اساس فرمول آسترازنکا، و واکسن‌های چینی سینوفارم و سینووک.

بیشتر از جهان