بازداشت دانشجوی دکترای هنگ‌کنگی به اتهام آزار حلزون‌ها

این مرد برای کشتن حلزون‌ها روی آن‌ها نمک می‌پاشید

نمک آب بدن این جانوران صدف‌دار را بیرون می‌کشد و در نهایت، موجب مرگ آن‌ها می‌شود‌ـ Pexels

به گزارش روزنامه ساوت‌چاینا مورنینگ پست، یک دانشجوی مقطع دکتری در محله کاولون به دلیل حیوان‌آزاری دستگیر شده است. این دانشجو متهم است برای کشتن حلزون‌ها روی آن‌ها نمک می‌پاشیده است.

به گزارش روزنامه ساوت‌چاینا مورنینگ، پلیس این دانشجوی ۲۵ ساله دانشگاه پلی‌تکنیک هنگ‌کنگ را روز دوشنبه ۲۵ مرداد، دستگیر کرد. پلیس اوایل ماه اوت پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر حلزون‌کشی مردی در مرکز ایست‌اوشن در تسیم‌شا‌تسوی تحقیق در این مورد را آغاز  کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش این روزنامه، این مرد را با کیسه‌ای نمک در دست دیده‌اند که روی حلزون‌های وحشی نمک می‌پاشیده است. او به رهگذرانی که از او می‌خواستند این کار را نکند، پاسخ  می‌داد که حلزون برای اکوسیستم خطرناک است و به همین دلیل دست به کار شده تا آن‌ها را از بین ببرد.

اقدام این فرد حیوان‌آزاری به شمار می‌آید زیرا نمک واکنش شیمیایی اُسمزی یا گذرندگی در پی دارد و آب بدن این جانوران صدف‌دار را بیرون می‌کشد و در نهایت، همین آب‌زدایی موجب مرگ آن‌ها می‌شود.

مسئولان مقابله با حیوان‌آزاری منطقه یائو تسیم این دانشجو را شامگاه دوشنبه دستگیر کردند و به آپارتمانش در خیابان هیل‌وود در تسیم‌شا‌تسوی بردند. گویا این دانشجو هنگام ارتکاب جرمی که به آن متهم است، لباس مخصوص دانشجویان دکترا را به تن می‌کرده که پلیس آن‌ها را نیز ضبط کرده است.

© The Independent

بیشتر از جهان