چلسی به هر قیمتی روملو لوکاکو را می‌خواهد

لوکاکو از جمله بازیکنانی است که در فصل گذشته برای تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا فوق‌العاده کار کرد

روملو لوکاکو، پس از رونالدو در جایگاه دومین گلزن برتر مسابقات سری آ ایتالیا قرار گرفت - MIGUEL MEDINA / AFP

درحالی که تنها حدود۲۰ روز به شروع رقابت‌های باشگاهی فوتبال در بیشتر کشورهای اروپایی باقی مانده است، تیم‌های ثروتمند انگلیسی همچنان به دنبال جذب ستاره‌ها هستند. یکی از این ستاره‌ها روملو لوکاکو است.

لوکاکو از جمله بازیکنانی است که در فصل گذشته برای تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا فوق‌العاده کار کرد و پس از رونالدو در جایگاه دومین گلزن برتر مسابقات سری آ ایتالیا قرار گرفت. اینک به نظر می‌رسد لوکاکو که سابقه حضور طولانی در لیگ برتر انگلستان را در کارنامه دارد، قرار است دوباره راهی این لیگ جذاب و پرهیجان شود.

باشگاه چلسی انگلستان به‌شدت دنبال این مهاجم بلژیکی است. این باشگاه در فصل گذشته برای خرید دو بازیکن آلمانی یعنی ورنر و هاورتز هزینه بسیار زیادی پرداخت اما آن‌ها در مسابقات لیگ چندان موفق نبودند و پس از آمدن توخل و جایگزینی او با لمپارد بود که این تیم توانست قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست آورد.

تیم فوتبال چلسی برای قهرمانی در فصل آینده لیگ برتر باید خط حمله خود را تقویت کند. آن‌ها ابتدا سراغ ارلینگ هالند رفتند اما مبلغ بالای خرید این بازیکن تا اینجای کار اجازه جذب این مهاجم را به مسئولان چلسی نداده است و به نظر می‌رسد آن‌ها به همین دلیل در پی جذب لوکاکو برآمده‌اند. باشگاه چلسی پیشنهادی بالغ بر ۱۰۰ میلیون یورو به علاوه مارکوس آلونزو را به اینتری‌ها پیشنهاد کرده است که گویا باشگاه اینتر با آن موافق نبوده است؛ اما به نظر می‌رسد پس از رد این پیشنهاد، آبی‌های لندن تصمیم گرفته‌اند تا مبلغ پیشنهادی را افزایش دهند و آن را به ۱۲۰ میلیون یورو برسانند و این موضوع ممکن است مدیران نراتزوری (سیاه‌لاجوردی‌ها) را وسوسه کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

باشگاه اینترمیلان در فصل گذشته با مشکلات مالی بسیار زیادی داشت و این موضوع باعث شد تا آن‌ها اشرف حکیمی، بازیکن ارزشمند خود را در فهرست فروش بگذارند. آن‌ها اشلی یانگ انگلیسی هم را فروختند تا بتوانند مقداری از بدی‌های باشگاه را بپردازند و حالا شاید با فروش لوکاکو بتوانند برای فصل آینده به ثبات مالی برسند.

پیش از این از احتمال فروش مارتینز، دیگر مهاجم اینتر، هم خبرهایی به گوش می‌رسید اما در صورت فروش لوکاکو او در اینتر ماندنی خواهد شد. لوکاکو قبلا هم عضو باشگاه چلسی بوده است اما با کم‌لطفی به این بازیکن او را به اورتون واگذار کردند.

توماس توخل معتقد است آن‌ها علاوه بر یک مهاجم در خط میانی، به یک هافبک هم نیاز دارند و سران چلسی درصددند تا به دستور او یک هافبک را پیش از شروع رقابت‌ها جذب کنند. او معتقد است استفاده مکرر از جورجینیو، کانته و کوواچیچ در رقابت‌ها آن‌ها را فرسوده می‌کند و خستگی و مصدومیت احتمالی این بازیکنان برای تیم مشکل‌ساز خواهد شد.

جیمز مدیسون، بازیکن باشگاه لسترسیتی، از جمله گزینه‌هایی است که این باشگاه مدت زیادی است به جذب او علاقه‌مند است. باشگاه آرسنال نیز برای جذب این بازیکن ارزشمند اقدام کرده است. یکی دیگر از بازیکنان موردنظر چلسی برای این پست جک گریلیش، هافبک توانمند باشگاه استون ویلا است که در بازی‌های یورو ۲۰۲۰ نیز برای تیم ملی انگلستان بازی کرد و باشگاه منچسترسیتی نیز برای جذب این بازیکن بسیار مصمم است.

بیشتر از فوتبال