میلیاردر رمزارزی، خانه ٨٣ میلیون دلاری خرید

فوربس تخمین می‌زند که ١٢ میلیاردر ارز رمزنگاری شده در سراسر جهان وجود دارد

بسیاری از خانه های لوکس کالیفرنیا در سن دیگو قرار دارند - JOHN MOORE / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / Getty Images via AFP

یک میلیاردر که ثروت خود را از طریق رمزارزها به دست آورده است، با خرید عمارتی ۸۳ میلیون دلاری که به‌شدت محافظت می‌شود، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

به گفته وب‌سایت املاک Dirt ، خرید عمارت پسیفیک پالی سایدز که دومین معامله گران‌قیمت خانه مسکونی کالیفرنیا در سال جاری است، با ۲۰ هزار فوت مربع فضا، شش اتاق خواب، ۱۸ حمام و سقف جمع شونده، در اختیار مالک جدید قرار می‌گیرد.

منابع این وب‌سایت املاک فاش کردند که صاحب جدید و ناشناس این ملک که آشپزخانه آن توسط نوبو  Nobu  طراحی شده و تئاتر، استخر، سونا و جکوزی دارد، ثروت خود را از طریق ارز رمزنگاری شده به دست آورده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این خانه توسط سازندگان معروف اردی توانگریان ساخته و توسط براندن و رینی ویلیامز از بورلی هیلز و جودی فدر از هیلتون و هیلند به فروش گذاشته شده است.

همچنین اتاق خواب اصلی این خانه تنها با اسکنر شبکیه قابل دسترسی است. جالب اینجاست که گرچه قیمت بالای خانه برای کالیفرنیا دور از ذهن نیست، اما برای منطقه وست ساید لس‌آنجلس، یعنی جایی که خرید رکورد جدیدی را ثبت کرده است، چشمگیر است.

تا پیش از این عمارت فوق ماهانه ۳۵۰ هزار دلار اجاره داده می‌شد.

اگرچه هویت مالک جدید منتشر نشده است، اما فوربس تخمین می‌زند که ۱۲ میلیاردر ارز رمزنگاری شده در سراسر جهان وجود دارد. این رقم در مقایسه با چهار نفر در سال ۲۰۲۰، افزایش یافته است.

© The Independent

بیشتر از جهان