حمایت بازیگران هالیوود از تصمیم سیمون بایلز

فدراسیون ژیمناستیک آمریکا مسایل پزشکی را دلیل کناره گیری سیمون بایلز از فینال رقابت‌های تیمی عنوان کرد

سیمون بایلز، پرافتخارترین ژیمناست تاریخ آمریکا- REUTERS/Lindsey Wasson

جمعی از افراد مشهور و ستارگان هالیوود از تصمیم سیمون بایلز، پرافتخارترین ژیمناست تاریخ آمریکا، برای کناره‌گیری از فینال مسابقات ژیمناستیک تیمی زنان در المپیک توکیو حمایت کردند.

بایلز، ژیمناست ۲۴ساله آمریکایی، پس از اعلام تصمیمش گفت که لازم است مراقب سلامت روان خودش باشد.

او روز سه‌شنبه زیر نگاه همه جهانیان بود. توقع از این ژیمناست آنقدر بالا بود که حتی پیش از شروع بازی‌های المپیک، یک شکلک دیجیتالی یا «ایموجی» از چهره او ساخته شد.

فدراسیون ژیمناستیک آمریکا مسایل پزشکی را دلیل کناره گیری سیمون بایلز از فینال رقابت‌های تیمی عنوان کرد.

این ژیمناست دارنده مدال جهانی طلا، یکی از بهترین ژیمناست‌های جهان محسوب می‌شود، و به این دلیل کناره‌گیری او از ادامه مسابقات المپیک توکیو همه را شگفت‌زده کرد.

حال بسیاری از افراد مشهور و محبوب از او حمایت کرده‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 بیلی ایکنر، کمدین مشهور آمریکایی ،درصفحه توییتر خود نوشت: «سیمون بایلز یک آدم فوق‌العاده است. او برای حفاظت از سلامتی خود از مسابقات المپیک خارج شد، کاری که من نمی‌توانم حتی برای خودم، با ترک کردن توییتر انجام دهم.»

چلسی هندلر، هنرپیشه آمریکایی، نیز نوشت که سیمون بایلز حد و مرزی را برای خود و سلامتی‌اش در صحنه جهانی ترسیم کرده است، و افزود: «این یک قدرت واقعی فوق بشری است و باید الگوی همه ما قرار گیرد.»

لونی لاو، کمدین و هنرپیشه آمریکایی، نیز در توییتی نوشت: «از آرامش خود محافظت کنید. سیمون، تو یک قهرمان هستی و خواهی بود.»

آماندا گورمن، شاعر و کنشگر آمریکایی، نیز ضمن حمایت از تصمیم بیلز، نوشت: «در حالی که از خودش مراقبت می‌کند، هم‌تیمی‌هایش را تشویق می‌کند و این یکی از موهبت‌هایی است که از او یک قهرمان واقعی می‌سازد.»

اوزو ادوبا، بازیگر آمریکایی، نیز در توییتی نوشت: «من به سیمون و تیم ژیمناستیک آمریکا افتخار می‌کنم. ما خیلی خوش‌شانس هستیم که شما را داریم.»

بیشتر از ورزش