شکست اندی ماری در فکر بازی در رده پایین‌تر

بخت پیشین قهرمانی تنیس جهان در دومین بازی خود پس از جراحی لگن، شکست خورد

Rob Carr / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

اندی ماری پس از شکست در دور نخست بازی‌های اوپن وینستون-سیلم، به فکر رفتن به دسته پایین‌تر است تا بخت بازگشت خود به بازی‌های انفرادی را افزایش دهد.

بخت پیشین قهرمانی جهان در برابر تنیز سندگرن آمریکایی، ۷-۶- (۸) ۷-۵ شکست خورد اما در دومین بازی انفرادی‌اش پس از جراحی لگن در ماه ژانویه، نمایشی امیدوارکننده داشت.

ماری گفته ‌است که در جام اوپن آمریکا که هفته آینده در نیویورک آغاز می‌شود بازی  نخواهد کرد، و حالا در حال بررسی بازی در رده چلنجر است – یک رده پایین‌تر از تور ای‌تی‌پی، با این هدف که تا مسابقه‌های هر چه بیشتری بدهد.

در این صورت، او خواهد توانست در چند تورنمنت مختلف شرکت کند، از جمله در جام ماری – که نام این تنیس‌باز اسکاتلندی و برادرش جیمی را بر خود دارد و تازه به جدول مسابقات تنیس افزوده شده‌است.

این تورنمنت در فاصله ۱۶ تا ۲۲ سپتامبر در گلاسگو برگزار می‌شود، یک هفته پیش از آن که ماری به مسابقات تور ای‌تی‌پی در آسیا برگردد.

ماری به وبسایت تور ای‌تی‌پی گفت: «خوب از وضعیت فعلی خودم آگاهم و می‌دانم در چه سطحی هستم.»

 «بازی‌ها در این رده رقابت‌آمیز است ولی باید بهتر باشد. شاید قبل از بازی در تور، باید یک رده پایین‌تر بازی کنم و کارم را بهترم کنم.»

به رغم یک شکست دیگر، ماری نسبت به بازی با ریچارد گاکوئست در سین‌سیناتی بهتر ظاهر شد، به‌ویژه که پس از یک بازی سخت، دردی در بگنش حس نکرد.

او گفت: «به نظرم امروز یک چیزهایی بهتر شده. بهتر از بازی سین‌سیناتی به توپ ضربه می‌زدم.»

«حس می‌کنم بعضی ضربه‌های حریف را سریع‌تر جواب دادم. هفته پیش این طور نبود. خلاصه بهتر شده‌ام ولی نه تا آن اندازه‌ای که می‌خواهم. از نظر جسمی بهترم، از این نظر که درد و ناراحتی ندارم. فقط کمی بیشتر از قبل خسته می‌شوم.»

در کارولینای شمال صدها نفر به دیدن بازی ماری آمدند و خیلی‌ها بعد از به تعویق افتادن بازی به دلیلی باران، منتظر ماندند.

اندی ماری بریتانیایی جرقه‌هایی از فرم همیشگی‌اش را نشان داد. ماری پذیرفت که بخت شماره ۲۵۰ ای‌تی‌پی است، ولی سندگرن که بخت شماره ۷۳ بود، قوی‌تر نشان داد.

ماری بعد از باخت در ست اول که سه هیچ عقب افتاده بود، به نظر خوب نمی‌رسید، ولی دو بار ۵-۵ مساوی کرد، تا آن که یک فورهند را به تور زد و بازی را به حریف آمریکایی واگذار کرد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/sport

© The Independent

بیشتر از ورزش