ماسک اجباری لغو شد، فروش رژ لب بالا رفت 

با افزایش فعالیت‌های اجتماعی زنان، فروش رژ لب و برق لب «رشد چشمگیری»  پیدا خواهد کرد

این افزایش فروش پس از کاهش شدید میزان فروش لوازم آرایشی در سال ۲۰۲۰ رخ می‌دهد- Roy Rochlin/Getty Images/AFP

با آماده شدن زنان برای بازگشت به دنیای کار و زندگی اجتماعی، فروش رژلب، مخصوصا رژلب‌هایی به رنگ‌های تند، افزایش چشمگیری یافته است.

شرکت لوازم آرایشی «نامبر‌ سِوِن» از افزایش ۶۱ درصدی فروش رژلب در سه ماهه اول تا دوم سال ۲۰۲۱ خبر داده است.

افزایش فروش رژلب با بیانیه نخست‌وزیر بوریس جانسون مبنی بر کاهش بقیه محدودیت‌های قرنطینه‌ای در بریتانیا، از جمله قانون استفاده از ماسک صورت، هم‌زمان بود. جست‌وجوی اینترنتی عبارت «رژلب» نیز افزایش یافته است. به گزارش تارنمای بوتس، این جست‌وجو در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۷۳۱ درصد بیشتر شده است.

شرکت نامبر‌سِوِن پیش‌بینی کرده است که با افزایش فعالیت‌های اجتماعی زنان، فروش رژلب و برق لب در هفته‌های آتی «رشد چشمگیری» پیدا کند زیرا لب‌‌ها دیگر پشت ماسک پنهان نیستند یا ماسکی در کار نیست که باعث پخش شدن رژلب شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

گرِیس وِرنون، مدیر روندهای جهانی شرکت لوازم آرایشی نامبر‌سِوِن، در بیانیه‌ای گفت: «خانم‌ها خوشحال‌اند که بالاخره می‌توانند دوباره از رژ لب استفاده کنند؛ بی آنکه از مالیده شدن رژلب به صورتشان یا رنگ گرفتن ماسک‌هایشان نگران باشند. برق لب‌های پررنگ و جسورانه در کنار رژلب‌هایی به رنگ‌های خنثی و کم‌رنگ به شدت مد شده‌اند.»

او افزود: «حالا خانم‌ها بیش از هر زمان دیگر می‌خواهند سلیقه و شخصیت خود را  با رنگ‌آمیزی چشم‌گیر لب‌ها نمایش دهند؛ کاری که به آن‌ها حس خاص و منحصربه‌فرد بودن می‌دهد.»

این افزایش فروش پس از کاهش شدید میزان فروش لوازم آرایشی در سال ۲۰۲۰ رخ می‌دهد که به دلیل بسته شدن مغازه‌های آرایشی بزرگ در دوران قرنطینه و آغاز کار کردن مردم از خانه اتفاق افتاد و باعث شد حساسیت و احساس نیاز به آرایش کامل صورت کم شود.

اورئال، بزرگ‌ترین گروه لوازم آرایشی در دنیا، هم اوایل امسال پیش‌بینی کرده بود که با کاهش محدودیت‌های اجتماعی، فروش لوازم آرایشی افزایش چشمگیری داشته باشد و اعلام کرده بود که رژلب زدن به «نمادی از بازگشت به زندگی» تبدیل خواهد شد.

ژان-پال آگون، مدیرعامل اورئال، در ماه فوریه گفت: «مردم از بیرون رفتن دوباره و از معاشرت‌های اجتماعی، خوشحال خواهند شد. مثل هیاهوی سال‌های دهه ۲۰ می‌شود؛ آرایش و مصرف عطر به میزان چشم‌گیری اوج می‌گیرد.»

© The Independent

بیشتر از زندگی