منع ورود مسافران از اندونزی و افغانستان به امارات متحده عربی

امارات ورود مسافران از اندونزی و افغانستان را از فردا، یکشنبه ۱۱ ژوئیه، ممنوع می‌کند

با آن که امارات یکی از سریع‌ترین عملیات واکسیناسیون در جهان را به اجرا گذاشت، مانند بسیاری از کشورها، از شیوع دلتا در امان نمانده-GIUSEPPE CACACE / AFP

خبرگزاری رسمی امارات متحده عربی روز شنبه ۱۰ ژوئیه اعلام کرد که این کشور ورود مسافران از اندونزی و افغانستان را از فردا، یکشنبه ۱۱ ژوئیه، ممنوع می‌کند.

به گزارش رویترز، این تصمیم شامل افرادی می‌شود که ۱۴ روز پیش از ورود به آن کشور، در افغانستان یا اندونزی بوده‌اند. این ممنوعیت شامل پروازهای عبوری به مقصد این دو کشور نمی‌شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خبرگزاری رسمی امارات به نقل از اداره کل هواپیمایی امارات و اورژانس ملی، گفت که این کشور از سفر  شهروندان خود به افغانستان و اندونزی نیز جلوگیری می‌کند. سفرهای دیپلماتیک، سفر هیات‌های رسمی، هیات‌های اقتصادی و علمی، و نیز سفرهایی که به دلیل فوریت‌های پزشکی صورت می‌گیرد، از این ممنوعیت مستثنی هستند.

از ماه گذشته و به دنبال شیوع گونه دلتای ویروس کرونا در بسیاری از نقاط جهان و منطقه خاورمیانه، امارات متحده عربی نیز از وجود موارد ابتلا به این سویه جدید کووید-۱۹ که نخستین بار در هند شناسایی شد، خبر داد.

با آن که امارات یکی از سریع‌ترین عملیات واکسیناسیون همگانی در جهان را به اجرا گذاشت، مانند بسیاری از کشورهای دیگر، از شیوع دلتا در امان نمانده است.

سازمان بهداشت جهانی پیش‌تر هشدار داده بود که «دلتا» در حال تبدیل شدن به سویه غالب در همه‌گیری جهانی است.

بیشتر از جهان