پاریس هیلتون: بریتنی اسپیرز شایسته آزادی است

اسپیرز ماه گذشته در دادگاهی ضمن ایراد سخنانی جنجالی، لغو قیمومیت بر کنترل دارایی‌ها و امور شخصی‌اش را خواستار شد

هیلتون در پادکست خود، «این پاریس است»، گفت که حس می‌کند روشن است که اسپیرز وی را دروغگو نخوانده است- Screengrab/ ParisHilton/ Isntagram

به دنبال انعکاس خارج از متن اظهارات بریتنی اسپیرز در نشریات عامه‌پسند، پاریس هیلتون از شهادت او در دادگاه دفاع کرده است.

اسپیرز ماه گذشته در دادگاهی در لس‌آنجلس ضمن ایراد سخنانی جنجالی، لغو قیمومیت بر کنترل دارایی‌ها و امور شخصی‌اش را خواستار شد. او در جریان شهادت خود در دادگاه گفته بود که اظهارات هیلتون درباره اینکه در نوجوانی در یک آموزشگاه شبانه‌روزی به او تجاوز شده را «باور نکرده است». او به مورد هیلتون اشاره کرد تا نگرانی خود از اینکه تجاوز قیم‌هایش به حقوق او باور نشود را توجیه کند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هیلتون در پادکست خود، «این پاریس است»، گفت که حس می‌کند روشن است که اسپیرز وی را دروغگو نخوانده است. او گفت: «می‌دانم منظور او این نبود. منظورش این بود که نمی‌توانست آن را باور کند. گوش کنید! آنچه گفت این بود که «این بریتنی اسپیرز است، این پاریس هیلتون است. زندگی آن‌ها ایده‌آل است. چه کسی باور می‌کند؟ حتی من حرف پاریس را باور نکردم. چه کسی حرف مرا باور می‌کند؟»

هیلتون گفت که فکر می کند رسانه‌ها «برداشت اشتباه» داشته‌اند.

پاریس هیلتون ۴۰ ساله گفت که شهادت اسپیرز در دادگاه در روز ۲۳ ژوئن قلبش را شکسته است و او «همواره بریتنی را دوست خواهد داشت و از او حمایت می‌کند».

او همراه با کلیپ این پادکست در حساب کاربری اینستاگرامش نوشت: «او (بریتنی) بسیار مهربان و شیرین است. او شایسته آزادی است. مدت‌ها است می‌گویم #بریتنی را آزاد کنید، و همچنان آن را خواهم گفت تا آزاد شود.»

او افزود: «همه ما باید از صدایمان برای حمایت از قربانیان تجاوز و اهانت استفاده کنیم. او فوق‌العاده شجاع و به دلیل صداقتش الهام‌بخش است. من به شخصه می‌دانم گفتن داستانتان (افشای جنبه‌های خصوصی زندگی) چقدر دشوار است و بنابراین امیدوارم بریتنی بداند در حال حاضر چقدر محبوب و مورد حمایت جهان است.»

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Paris Hilton (@parishilton)

در این هفته گزارش‌هایی منتشر شد که از قصد اسپیرز برای کناره‌گیری رسمی از صنعت موزیک حکایت می‌کرد. این نکته در استعفانامه لاری رودلف مطرح شد که سال‌ها مدیر برنامه‌های بریتنی بود. او این نامه را خطاب به قیم‌های مشترک اسپیرز، جیمی اسپیرز، پدر او و جودی مونتگمری، پرستارش نوشته است.  

گفته می‌شود رودلف در این نامه نوشته است: «بیش از دو سال و نیم از آخرین تماس من با بریتنی می‌گذرد. در آن هنگام بریتنی به من گفت که می‌خواهد برای مدتی نامعلوم از کار (خوانندگی) دست بکشد. امروز متوجه شدم که بریتنی رسما از قصدش برای بازنشستگی سخن گفته است. همانطور که می دانید من هرگز بخشی از حکم قیمومیت یا امور آن نبوده‌ام و بنابراین به جزئیات آن وارد نیستم. من در ابتدا به خواست بریتنی استخدام شدم تا فعالیت (حرفه‌ای) او را مدیریت و به کار او کمک کنم و در جایگاه مدیر برنامه‌اش معتقدم از آنجایی که دیگر به بسیاری از خدمات حرفه‌ای من نیازی نیست، به نفع بریتنی است که از سمتم استعفا دهم. خواهشمندم این نامه را به عنوان استعفای رسمی من بپذیرید.»

© The Independent

بیشتر از زندگی