مدیر برنامه‌های بریتنی اسپیرز از قصد وی برای «بازنشستگی رسمی» خبر داد

«از آخرین باری که با بریتنی صحبت کردم دو سال و نیم می‌گذرد»

رودولف  از اواسط دهه ۱۹۹۰ تاکنون نظارت بر زندگی کاری اسپیرز را بر عهده داشته است-Getty Images via AFP

بنا بر گزارش‌ها، فردی که سال‌ها مدیر برنامه‌های بریتنی اسپیرز بوده، اعلام کرده است که وی قصد دارد به طور رسمی از دنیای موسیقی بازنشسته شود.

لری رودولف که از اولین روزهای فعالیت این ستاره موسیقی پاپ نماینده قانونی وی بوده، در نامه‌ای که در نشریه ددلاین منتشر شده، گفته است که در پی آگاهی از قصد اسپیرز خود نیز از سمتش کنار می‌رود.

بنا بر گزارش‌ها، وی این یادداشت را خطاب به جیمی، پدر اسپیرز و جادی مونتگومری، سرپرست قانونی این خواننده که به طور مشترک مسئولیت حفاظت از اموال او را بر عهده دارند، نوشته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بر اساس این گزارش‌، رودولف نوشته است: «از آخرین باری که با بریتنی صحبت کردم دو سال و نیم می‌گذرد. آن زمان به من گفت تا مدتی نامعلوم دست از کار خواهد کشید. امروز صبح باخبر شدم بریتنی اعلام کرده است که می‌خواهد رسما بازنشسته شود. همان‌طور که می‌دانید من هرگز نه جزو قیم‌های او بوده‌ و نه در این کارها دست داشته‌ام و به همین دلیل، از بسیاری از این جزئیات اطلاعی ندارم. از ابتدا نیز به درخواست خود بریتنی و برای کمک به او در اداره کارهایش استخدام شدم و به عنوان مدیر برنامه‌هایش معتقدم دیگر به خدمات من نیازی ندارد؛ پس به نفعش است که من از سمتم استعفا دهم. این نامه تقاضای رسمی استعفای من است. لطفا آن را بپذیرید.»

در این نامه همچنین آمده است: «دستاوردهای این ۲۵ سال همکاری تا ابد مایه مباهاتم خواهد بود و برای بریتنی تندرستی و بهروزی آرزومندم. هرگاه دوباره به من نیاز داشته باشد مانند همیشه در خدمتش هستم.»

ایندیپندنت ضمن تماس با نماینده اسپیرز، نظر وی در این مورد را جویا شده است.

رودولف که مدیر برنامه‌های افراد سرشناس دیگری همچون استیون تایلر از گروه اروسمیت نیز بوده، از اواسط دهه ۱۹۹۰ تاکنون نظارت بر زندگی کاری اسپیرز را بر عهده داشته است.

اسپیرز از سال ۲۰۱۸ تاکنون روی صحنه نرفته و گفته است تا وقتی که پدرش از سمت قیمومیت جنجالی وی کنار نرود، دیگر اجرایی نخواهد داشت. وی برای برکناری پدرش از این قیمومیت به دادگاه شکایت کرد و پس از شهادت جنجالی در دادگاه علنی لس آنجلس، برای تعطیلات به جزیره مائوئی رفت. او با دوست‌پسرش سام اصغری زندگی می‌کند.

این ستاره موسیقی پاپ در اولین بیانیه عمومی خود پس از شهادت جنجالی در دادگاه روز چهارشنبه ۲۴ ژوئن (۳ تیر) گفت که سال‌ها «وانمود کردم همه‌چیز مرتب است» چون «خجالت می‌کشیدم به همه بگویم چه‌ها بر سرم آمده است».

اسپیرز از قاضی برندا پنی خواست به قیمومیت پدرش که مهار زندگی و کار او را در اختیار گرفته است، پایان دهد و این قیمومیت را «آزارگرانه» خواند. او همچنین اعلام کرد طبق این تمهیدات که با حکم دادگاه اعمال شده، او به استفاده از وسایل جلوگیری از بارداری مجبور شده است و نمی‌تواند با دوست‌پسرش، سام اصغری، ازدواج کند.

او از قاضی خواست بدون انجام ارزیابی‌های پزشکی بیشتر به این قیمومیت پایان دهد و از پدرش جیمی که در ۱۳ سال گذشته بر بخش اعظم زندگی‌ او نظارت داشته است، هم به شدت انتقاد کرد.

© The Independent

بیشتر از زندگی