با تشکر از بنیفر؛ همدیگر را جلو ما ببوسید

بعضی‌ها از اینکه زوجی عشقشان را «توی چشم بقیه کنند» خوششان نمی‌آید

 بن افلک و جنیفر لوپز اخیرا بارها با هم وقت گذرانده‌اند-AFP

مهرورزی و مغازله در ملاءعام دوباره ممکن شده و «بنیفر» مدرک حی و حاضر آن است!

احتمالا از آخرین باری که دوستان و آشنایانتان را یک دل سیر بغل کرده‌اید، بیشتر از یک سال گذشته است. مخصوصا برای فرهنگ‌هایی که آغوش برایشان مهم است، سال سختی بوده است؛ اما برای آن‌ها که خیلی دل‌ خوشی از مغازله زوج‌های جوان درملاعام نداشتند، سال خوبی بود. شاید برای شما هم پیش‌ آمده که در مهمانی از اینکه یک زوج جلوی شما لب بر لب و گاهی بیشتر می‌شدند، معذب شده‌اید.

البته این معذب شدن خیلی هم مخصوص ما شرقی‌ها نیست. بعضی‌ها از اینکه زوجی عشقشان را «توی چشم بقیه کنند» خوششان نمی‌آید؛ اما یک سال و نیم دوری از بوسه و آغوش نظر نویسنده ووگ را هم که خیلی طرفدار این ابراز علاقه‌های عمومی نبوده، عوض کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اما اسپکتر نوشته است: «اگر پیش از همه‌گیری نظرم را درباره معاشقه در حضور جمع می‌پرسیدید، احتمالا در حین درآوردن صدایی از سر بیزاری، رو در هم می‌کشیدم. این‌ ور تلخ و ترش‌ روی من بود که در پاسخ خودی نشان می‌داد؛ مغازله و نامزد بازی هم همیشه خیلی غیرلازم و زیادی به نظر می‌رسید... «باشه فهمیدیم! عاشق هم‌اید! هر وقت تنها شدید هر کاری خواستید بکنید!» اکنون اما پس از گذشت بیش از یک سال از شیوع کرونا و اجبار به رعایت فاصله اجتماعی که در آن حتی لمس کردن دیگری هم به تابو تبدیل شده، لحن من تغییر کرده است. یک‌ دفعه من هم طرفدار نمایش عیان عاشقی به تمام انواع و انحاء گاهی حتی حال به‌هم‌زن آن شده‌ام! و وقتی فهمیدم که بنیفر هم در یک شام خانوادگی در مالیبو در حال مغازله با هم دیده‌ شده‌اند، قلبم به تپش افتاد.»

اشاره اسپکتر به‌عکس منتشرشده از بوسه پر شروشور جنیفر لوپز و بن افلک در برابر چشمان اعضای خانواده‌شان در جشن تولد خواهر جنیفر است.

زوج فوق ستاره ما مشغول بوسه‌ای تمام‌عیار، عاشقانه و شورانگیز بودند و تصویر رد و بدل کردن این بوسه، اعلام بازگشت پرقدرت مهرورزی در جمع و معاشقه در ملاءعام بود.

احتمالا در عرض چند ماه یا چند هفته خواهیم دید که جوانان عاشق در سراسر دنیا در ملاءعام دستان خود را به دور یکدیگر گره می‌زنند.

با توجه به فرارسیدن تابستان و بالا رفتن نرخ واکسیناسیون، به نظر می‌رسد که دیگر هیچ‌کس تمایلی به کنترل هوی و هوس خود ندارد و وقتی‌ که ستاره‌هایی مثل بن و جن راه را با بوسه‌ای شورانگیز آن‌هم در شامی خانوادگی، برای آن‌ها باز می‌کنند، چرا ما نباید از بخت خود برای نشان دادن عمومی مهر و محبت استفاده کنیم؟

بیشتر از زندگی