بریتنی اسپیرز از هوادارانش عذرخواهی کرد

«وانمود کردم حالم خوب است»

بریتنی اسپیرز و پسرهایش، لس آنجلس، ۲۰۱۳- shutterstock

بریتنی اسپیرز از هوادارانش عذرخواهی کرد و به هاوایی رفت.

بریتنی برای پشت سر گذاشتن هفته سختی که گذراند همراه دوست‌پسرش، برای استراحت به هاوایی رفت.

آن‌ها یک روز پس از شهادت احساسی بریتنی در جلسه دادرسی قیمومیت، به جزیره مائوئی هاوایی پرواز کردند. سام اصغری، همان روز در اینستاگرام ویدئوهایی را منتشر کرد که بریتنی از او در هواپیما با فیلترهای بامزه تغییر چهره گرفته بود.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sam Asghari (@samasghari)

بریتنی هم در حساب اینستاگرام خود درباره تجربه‌اش از «تظاهر کردن» نوشت و از هوادارانش عذرخواهی کرد.

او برای ۳۰ میلیون دنبال کننده‌اش در اینستاگرام نوشت: «من فقط می‌خواهم به شما بچه‌ها یک راز کوچک بگویم ... . من این را به گوش مردم می‌رسانم زیرا نمی‌خواهم فکر کنند که زندگی من عالی است؛ زیرا به‌طورقطع اصلاً این‌طور نیست ... من عذرخواهی می‌کنم که در مواردی تظاهر کردم، (مثلاً) در دو سال گذشته وانمود کردم حالم خوب است»

بریتنی درباره فشارهای روحی و اینکه چرا تظاهر به خوشحالی می‌کرد نوشت: «من به خاطر غرورم این کار را کردم و خجالت کشیدم آنچه را که برای من اتفاق افتاده است به اشتراک بگذارم ... اما اگر صادق باشیم، چه کسی نمی‌خواهد در اینستاگرام همه‌چیز را روشن و خوب ثبت کند؟»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او در ادامه با اشاره به داستان‌های جن و پری کودکانه با پایان خوش، نوشت: «باور کنید یا نه وانمود کردن به اینکه حالم خوب است به من کمک کرد... بنابراین من تصمیم گرفتم داستان‌های افسانه‌های بیشتری بخوانم.»

بریتنی اسپیرز تلاش می‌کند از زیر بار قیمومیتی که دادگاه از سال ۲۰۰۸ به علت اختلال روانی برای او تعیین کرده بود، رها شود. بر اساس یک توافق، امور شخصی و تجاری وی را سرپرستانش در اختیار گرفتند؛ بنابراین توافق، پدرش جیمی اسپیرز قیم وی بود و از سال ۲۰۱۹، بخشی از این اختیارات به وکیل و گروهی معتمد سپرده شد.

بیشتر از زندگی