بازگشایی هالیوود پس از همه‌گیری کرونا

محدودیت‌های کرونا در سالن‌های سینما، مراکز تفریحی و فروشگاه‌های کالیفرنیا برداشته شد

در جشن بازگشایی هالیوود، شخصیت‌های خاطره‌انگیزی همچون «شرک»، «نترول‌ها» و «مینیون‌ها» حضور داشتند - Patrick T. FALLON / AFP

با واکسیناسیون ۷۰ درصدی جمعیت کالیفرنیا محدودیت‌های سالن‌های سینما و تئاتر و زدن ماسک اجباری، در هالیوود برداشته شد. این خبر را روز سه‌شنبه «گوین نیوسام» فرماندار ایالت کالیفرنیا در جشن بازگشایی هالیوود در یونیورسال استودیو اعلام کرد.

در جشن بازگشایی هالیوود، شخصیت‌های جهانی و خاطره‌انگیزی همچون «شرک»، «نترول‌ها» و «مینیون‌ها» حضور داشتند. در این مراسم به ۱۰ نفر از کسانی که واکسن زده بودند به قید قرعه جایزه ۱.۵ میلیون دلاری تعلق گرفت.

اهدای جوایز را نیز «اسکات ایوانز» بازیگر سرشناس آمریکایی برعهده داشت. او ضمن معرفی برندگان مسابقه از حاضران خواست واکسن بزنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش ورایتی، بازگشایی کالیفرنیا به معنای لغو ماسک اجباری مراجعه‌کنندگان واکسینه شده در سالن‌های سینما، ورزشگاه‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مراکز تفریحی است. با این حال ممکن است برخی مشاغل همچنان قانون اجباری زدن ماسک را رعایت کنند و با وجود لغو محدودیت‌های کرونا در مراکز تفریحی و عمومی، همچنان افراد واکسینه شده و واکسینه نشده باید در وسایل حمل و نقل عمومی، مراکز درمانی و مدارس ماسک بزنند.

گفته شده با وجود برداشته شدن محدودیت‌ها و اعلام بازگشایی همچنان برخی از مراکز از قبیل سالن‌های تئاتر و رستوران‌ها با ظرفیت کامل آماده بازگشایی نیستند و ممکن است چندین هفته طول بکشد تا ظرفیت را خود را افزایش دهند.

لغو محدودیت‌ها می‌تواند رونق دوباره گیشه را پس از همه‌گیری به دنبال داشته باشد. کالیفرنیا دارای بیشترین سالن‌های سینما در سراسر آمریکا است. هفته گذشته اعلام شد فیلم ترسناک «یک مکان آرام» به فروش بالای صدمیلیون دلار دست یافته است. این میزان فروش پس از همه‌گیری کرونا یک رکورد محسوب می‌شود.

بیشتر از فرهنگ و هنر