اولین پیام اریکسن پس از ایست قلبی: «حالم خوب است»

اریکسن عکسی از خودش در بیمارستان منتشر کرده که در آن لبخند می‌زند و شست دستش را بالا آورده است

عکس از صفحه اینستاگرام کریستین اریکسن

کریستین اریکسن، بازیکن تیم ملی دانمارک که در بازی اول این تیم در مسابقات یورو۲۰۲۰ ناگهان روی زمین افتاد، از بیمارستان پیام داده است که حالش خوب است.

اریکسن روز سه‌شنبه در حساب اینستاگرام خود نوشت: «حالم خوب است. در شرایط فعلی هنوز باید در بیمارستان چند آزمایش از من بگیرند ولی حالم خوب است.»

اریکسن عکسی هم از خود روی تخت بیمارستان منتشر کرده که در آن لبخند می‌زند و شست دستش را به علامت خوب بودن بالا آورده است.

او این پیام را در تشکر از حمایت گسترده جامعه فوتبال، پس از ایست قلبی او در زمین مسابقه که روز شنبه اتفاق افتاد، منتشر کرد. اریکسن نوشت: «حالا بچه‌هایمان در تیم دانمارک را در بازی‌های بعدی تشویق می‌کنم. برای همه دانمارکی‌ها بازی کنید.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اریکسن اواخر نیمه اول بازی برابر فنلاند، دچار ایست قلبی شد و در زمین مسابقه به او شوک الکتریکی دادند تا قلبش به کار بیفتد؛ سپس او را به بیمارستان منتقل کردند.

پزشک معالج او روز یکشنبه گفت: «اریکسن رفته بود؛ او را احیای قلبی کردیم. ایست قلبی کرده بود. بعد از یک شوک بازگشت. آزمایش‌هایی که تا به حال از او گرفته‌ایم خوب است. هیچ توضیحی نداریم که چرا این اتفاق افتاد.»

به نظر نمی‌رسد که اریکسن ۲۹ ساله بتواند در مسابقات امسال حاضر شود اما ممکن است به‌ زودی برای گذراندن دوره نقاهت به خانه منتقل شود.

بازی دانمارک و فنلاند دو ساعت پس از ایست قلبی اریکسن از سر گرفته شد و در نهایت فنلاند یک بر صفر پیروز شد.

بازی بعدی دانمارک در این مسابقات، روز دوشنبه مقابل روسیه برگزار می‌شود.

بیشتر از ورزش