بوریس و کری سال آینده به خانه بخت می‌روند

این زوج نامزدی‌شان را سال ۲۰۲۰ با تولد نخستین فرزندشان اعلام کردند

بوریس جانسون، نخست‌وزیر بریتانیا و نامزدش، کری سیموندز- AFP

گزارش شده که بوریس جانسون و نامزدش، کری سیموندز، قصد دارند تابستان آینده (۲۰۲۲) ازدواج کنند.

به گزارش نشریه «سان» این زوج کارت‌هایی به دوستان و اقوامشان فرستاده و از آنها دعوت کرده‌اند تاریخ ۳۰ام ژوئیه سال ۲۰۲۲ را در تقویم‌هایشان علامت‌گذاری کنند.

دفتر نخست‌وزیری بریتانیا و دستیاران نخست‌وزیر از اظهارنظر در این مورد خودداری کرده‌اند و محل برگزاری مراسم نیز محرمانه نگهداشته شده است.

آقای جانسون و خانم سیموندز نامزدی‌شان را در فوریه سال گذشته (۲۰۲۰) با تولد نخستین فرزندشان اعلام کردند.

تصور می‌شود این دو تاریخ ازدواجشان را تا سال ۲۰۲۲ به تعویق انداخته‌اند که محدودیت‌های کووید‌- ۱۹ مراسم را مختل نکند. در حال حاضر در انگلستان (بخشی از بریتانیا) تنها ۳۰ نفر اجازه دارند در مراسم خاص یا ضیافت‌ها دور هم جمع شوند. 

این سومین ازدواج آقای جانسون پس از نهایی کردن طلاق از همسر دومش، مارینا ویلر، در سال ۲۰۲۰ است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در هفته‌های اخیر امور مالی آقای جانسون زیر بررسی و تحقیق قرار گرفته است. دفتر نخست‌وزیری در تلاش توجیه منبع بودجه ۸۸ هزار پوندی نوسازی آپارتمان جانسون در مقر نخست‌وزیری است که زیر نظر خانم سیموندز انجام شده است.

مقام‌های دفتر نخست‌وزیری بریتانیا نگران آن هستند که با شهادت آقای دومینیک کامینگز، رئیس سابق هیئت مشاوران جانسون در مقابل نمایندگان پارلمان در هفته جاری، جزئیات شرم‌آوری از امور مالی او برملا شود.   

به گزارش ساندی تایمز، آن‌ها همچنین نگران آن هستند که آقای کامینگز در اظهاراتش ادعا کند که بوریس جانسون از حضور در یک جلسه مهم مرتبط با کووید اجتناب کرده بوده تا روی بیوگرافی شکسپیر که عایدات ناشی از آن به هزینه طلاقش از خانم ویلز کمک می‌کرده، کار کند.

آقای جانسون و خانم سیموندز دارای یک فرزند پسر هستند که پس از نام پدربزرگ‌ها و پزشکی که جان نخست‌وزیر را در هنگام ابتلا به کووید‌ـ ۱۹ در بیمارستان نجات داده بود، ویلفرد لوُری نیکلاس جانسون خوانده‌اند.

ویلفرد که در آوریل سال ۲۰۲۰ متولد شد سومین کودک یک نخست‌وزیر بریتانیا در تاریخ معاصر است که در دوره خدمت او به دنیا می‌آید. 

© The Independent

بیشتر از زندگی