یک زن در پی برقراری رابطه جنسی با کودکان به حبس محکوم شد

لورا جین بردسلی اتهام رابطه جنسی با کودک و آزار و اذیت وی را پذیرفت

لورا جین بردسلی به شش سال زندان محکوم شد- عکس ایندیپندنت

یک زن به دلیل مجموعه‌ای از جرایم جنسی، از جمله برقراری ارتباط با یک پسر خردسال، به شش سال به حبس محکوم شده است.

لورا جین بردسلی، از استوكپورت، در ماه ژوئن سال گذشته با یک كودک به صورت آنلاین صحبت كرد و بعدا نامه‌های عاشقانه‌ای برای او ارسال كرد.

پلیس گفت این زن ۲۷ ساله قبل از اینکه با پسر صحبت کند، می دانست پسر آسیب‌پذیر است، اما او وانمود کرد که وقتی شرایط منع آمد و شد کرونایی در جریان است بر او تأثیر مثبت می‌گذارد.

 بردسلی چهار اتهام رابطه جنسی با کودک، آزار و اذیت کودک و استفاده از تلفن همراه غیرقانونی در زندان را پذیرفت. وی روز چهارشنبه در دادگاه تاج مینشول در منچستر به شش سال زندان محکوم شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او همچنین یک حکم پیشگیری از آسیب‌های جنسی را به طور مادام العمر دریافت کرده است.

کارآگاه مایک آلن، از تیم محافظت از مجتمع پلیس گریت منچستر در این رابطه می‌گوید: «من می‌خواهم از قربانی و خانواده‌اش به دلیل داشتن شهامت در گزارش دادن این موضوع و داشتن تمایل برای ارائه شواهد ادای احترام كنم، حتی اگر به محاكمه رفته باشد و آماده رویارویی با مجرم باشد.»

او در ادامه افزوده است: «من امیدوارم که این نتیجه اعتماد آنها به مقامات را جبران کند و در هنگام کنار آمدن با این جنایات وحشتناک عدالت را برای آنها فراهم کند.»

کارآگاه آلن، جوانانی را که با یک فرد بزرگسال به‌صورت آنلاین یا غیرمجاز با آنها تماس نامناسب برقرار کرده یا هر کسی که مشکوک به تماس نامناسب است، تشویق کرد تا این موضوع را به پلیس یا یک فرد بالغ مناسب مانند والدین، سرپرست یا معلم گزارش کند.

او می‌گوید: «اطمینان از حمایت از قربانیان و مواجهه مجرمان با عدالت از مهمترین اولویت های ما است.»

این کارگاه در پایان خاطر نشان کرده که امیدوار است حکم دادگاه هشداری برای بزهکاران باشد و آنها را از برقراری ارتباط با کودک برای برآوردن خواسته های جنسی خود باز دارد.

© The Independent

بیشتر از جهان