اپل از بند ساعت رنگین‌کمانی پرده‌برداری کرد

سود حاصل از فروش این ساعت‌ها صرف حمایت از سازمان‌های مدافع حقوق دگرباشان خواهد شد

این محصولات جدید اکنون به صورت آنلاین به قیمت ۴۹ و ۹۹ دلار قابل خرید هستند-عکس از اپل

همزمان با فرار رسیدن ماه افتخار دگرباشان، شرکت اپل دو بند جدید رنگارنگ را به مجموعه بند‌های ساعت این شرکت افزوده و گفته است که این اقدام را به افتخار جامعه دگرباش و تاریخ آن صورت داده است.

بند‌های جدید ساعت اپل روز دوشنبه و همزمان با روز جهانی مقابله با بیگانه‌هراسی و همجنسگراهراسی پرده‌برداری شد و در طراحی آن‌ها از رنگ‌های متنوع درهم‌تنیده استفاده شده و شمار رنگ‌های آنها بیش از شمار رنگ‌های پرچم رنگین‌کمانی دگرباشان است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اپل گفت که بند جدید متشکل از ریسمان‌های رنگی بافته‌شده است. به گفته اپل رنگ سیاه و قهوه‌ای در این طراحی نماینده جوامع سیاه‌پوست و لاتین‌تبار، و همچنین کسانی است که بر اثر ابتلا به اچ‌آی‌وی یا ایدز جان باخته و یا با آن زندگی می‌کنند و رنگ آبی، صورتی و سفید نیز نشانی است از افراد ترنسجندر و بین‌جنسیتی است.

شرکت بزرگ فناوری اپل گفت که ریسمان‌های بند جدید ساعت از اجناس بازیافت شده است که با نخ‌های سیلیکونی به هم بافته‌شده‌اند و برای راحتی بیشتر سگک ندارند.

شرکت اپل اعلام کرده است که سود حاصل از فروش این بندهای جدید ساعت  که در ۱۲ سایز مختلف در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد، صرف حمایت از سازمان‌های مدافع حقوق دگرباشان و همچنین آموزش درباره این موضوع در مدارس خواهد شد. 

این محصولات جدید اکنون به صورت آنلاین به قیمت ۴۹ و ۹۹ دلار قابل خرید هستند و از ۲۵ ماه مه در فروشگاه‌های اپل ارائه خواهند شد. 

بیشتر از زندگی