ساعت جدید اپل: مقاوم‌تر و متناسب‌تر برای ورزش

ساعت جدید مانند ساعت‌های کنونی اپل است، اما احتمالا قابی مقاوم‌تر خواهد داشت

ساعت جدید می‌تواند شامل ویژگی‌ نظارت بر قند خون باشد و دکمه‌هایی غیرمکانیکی داشته باشد-Johannes EISELE / AFP

بر اساس گزارش‌ها، اپل در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی از یک نسخه جدید از ساعت اپل با قاب محکم‌تر است.

اگرچه این ساعت ویژگی‌های ساعت اپل کنونی را دارا خواهد بود، اما قابی محکم‌تر خواهد داشت که می‌تواند در برابر ضربات و فشاری که ممکن است در حین حرکات ورزشی به آن وارد آید، بیشتر مقاومت کند.

بلومبرگ که این خبر را گزارش کرده است، می‌‌گوید که اپل فعلا «در حال بررسی» این ایده است.

این نشریه با استناد به افراد مطلع از این موضوع که نمی‌خواستند نامشان اعلام شود، گزارش داد که این محصول زودتر از اواخر سال جاری یا سال بعد عرضه نخواهد شد.

در صورت عرضه این ساعت به بازار، این محصول مشابه نسخه‌های دیگر ساعت اپل خواهد بود که در حال حاضر ارائه می‌شود، مانند نسخه ارزان‌تر اپل واچ اس‌ای، یا نسخه ساخته‌شده با همکاری هرمس.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 این ساعت نیز  همان ویژگی‌ها، طراحی و عملکرد را خواهد داشت، اما طبق این گزارش، به شکلی شبیه ساعت‌های جی‌شاک کاسیو خواهد بود و قاب آن در برابر ضربه و آسیب مقاومت بیشتری خواهد داشت.

اپل قبلا ویژگی‌هایی را که ظاهراً مخصوص کوهنوردان و سایر ورزشکاران در فضای باز است، در ساعت خود معرفی کرده بود. سری‌های جدید، سری شش و سری اس‌ای، دارای ارتفاع‌سنج‌های همیشه روشن هستند که این امکان را به آن‌ها می‌دهد تا بدانند که مثلا شخصی چه مقدار در پیاده‌روی‌ خود صعود کرده است.

ساعت‌های جدید اپل معمولا در ماه سپتامبر و همراه با آیفون عرضه می‌شوند. در حالی که انتظار می‌رود اپل امسال نیز همین کار را احتمالا با ساعت سری هفت انجام دهد‌، اطلاعات زیادی درباره ساعت جدید منتشر نشده است.

شایعات حاکی از آن است که ساعت جدید می‌تواند شامل توانایی‌ نظارت بر قند خون باشد و همچنین دکمه‌هایی غیرمکانیکی داشته باشد که مانند صفحه لمسی مک بوک‌های موجود، بدون فشار و فقط با لمس انگشتان، به لرزه می‌افتد.

© The Independent

بیشتر از تکنولوژی