بروس ویلیس و جان تراولتا، دوباره در کنار هم بعد از ۲۷ سال

قرار است ویلیس و تراولتا در فیلم «شهر بهشت» نقش مخالف هم را بازی کنند

جان تراولتا (چپ) و بروس ویلیس دو هنرپیشه سرشناس هالیوود- AFP

هواداران با شنیدن این خبر که جان تراولتا و بروس ویلیس، سال‌ها پس از بازی در فیلم «داستان عامه‌پسند» بار دیگر روی صحنه سینما در کنار هم ظاهر خواهند شد، هیجان‌زده می‌شوند.

در آن فیلم کلاسیک ساخته کونتین تارانتینو در سال ۱۹۹۴ که از هواداران آن فرقه‌ای شکل گرفته است، این دو بازیگر سرشناس هم‌بازی بودند.

اکنون طبق گزارش شبکه خبری دِدلاین، بعد از گذشت نزدیک به سه دهه، قرار است تراولتا و ویلیس دوباره برای بازی در فیلم «شهر بهشت» (Paradise City) در کنارهم بر پرده سینما ظاهر شوند.

گویا قرار است ویلیس و تراولتا در فیلم «شهر بهشت» نقش مخالف هم را بازی کنند. در این فیلم ویلیس نقش یک شکارچی جایزه‌بگیر خلافکاران (bounty hunter) به نام رایان سوآن را بازی می‌کند و قصد دارد انتقام مرگ پدرش را از سردسته خلافکاران (با بازی تراولتا) بگیرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

گویا داستان این فیلم شبیه به فیلم «اراذل میامی» (Miami Vice) است، با این تفاوت که محوریت این فیلم با شکارچیان جایزه‌بگیر است نه ماموران پلیس.

تولید این فیلم از امروز (۱۷ مه) در مائویی (هاوایی) آغاز می‌شود.

چاک راسل (که کارگردانی فیلم‌های «ماسک» و «پادشاه عقرب» را در کارنامه دارد) کارگردان این فیلم است و کوری لارج و اِد دِریک فیلم‌نامه‌نویسان این طرح هستند.

همچنین قرار است پرایا لودِننبِرگ، ستاره سوئدی-تایلندی، نیز در این فیلم حضور داشته باشد.

این چهارمین بار است که نام ویلیس و تراولتا در فهرست بازیگران فیلمی کنار هم قرار می‌گیرد؛ از جمله در فیلم‌های «ببین کی حرف می‌زنه» و «ببین کی حرف می‌زنه-۲»،  ولی این دومین بار است که در کنار یا در برابر هم، روی پرده سینما ظاهر خواهند شد.

تاریخ اکران فیلم هنوز اعلام نشده است.

© The Independent

بیشتر از فیلم