ترویج مثبت‌اندیشی موضوع کارزار اجتماعی جدید کیت آپتون

«من به خاطر دخترم قوی‌ام، می‌خواهم احساس آرامش و آسودگی کند تا به دیگران قوت و اعتماد به نفس ببخشد.»

Joe Scarnici / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP 

مدل و هنرپیشۀ آمریکایی، کیت آپتون، کارزار جدیدی در رسانه‌های اجتماعی به راه انداخته است که هدف آن قدرت بخشیدن به دیگران و ترویج مثبت‌اندیشی است. 

روز پنج‌شنبه، این مدل ۲۷ ساله در توئیتر و اینستاگرام چندین مطلب به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که کارزار #ShareStrong را به راه انداخته است. سپس نوشت: «می‌خواهم باب گفت‌وگو را باز کنم و مکانی برای همه فراهم آورم تا با هم دربارۀ مشکلات و توانایی‌هایمان صحبت کنیم. به همین سبب، کارزار #ShareStrong را ایجاد کردم. این کارزار فضایی فراهم می‌کند که در آن می‌توانیم با هم حرف بزنیم، به یکدیگر قوت ببخشیم و مثبت‌اندیشی را ترویج کنیم».

بازیگر فیلم زن دیگر در ادامۀ پیام هوادارانش را تشویق کرد در این گفتگوها شرکت کنند و با این هشتگ آنچه را به آنها قوت می‌بخشد همرسان کنند.

در پست دیگری، آپتون ویدیویی از خودش را در حال بازی‌ با دخترش، جنِویو، به اشتراک گذاشت و گفت دختر هشت‌ماهه‌اش انگیزه‌بخش اصلی زندگی اوست.

آپتون در پی‌نوشت این پست نوشت: «من به خاطر دخترم قوی‌ام، می‌خواهم احساس آرامش و آسودگی کند تا به دیگران قوت و اعتماد به نفس ببخشد. می‌دانم که باید از خودم شروع کنم. حالا هم شما را تشویق می‌کنم که به این گفتوگو بپیوندید و دلیل قوی بودنتان را بنویسید. #ShareStrong».

چند ساعت پس از آغاز این کارزار، این هشتگ فراگیر شد و صدها نفر داستان قوی بودنشان را با هشتگ #ShareStrong در رسانه‌های اجتماعی همرسان کردند.

شماری از دوستان مشهور آپتون نیز به این کارزار پیوستند؛ از جمله بازیگر فیلم گناهکار، جسیکا بیل، که با هدف حمایت از این کارزار یک سلفی بی‌آرایش از خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

بیل نوشت: «امروز اندکی از حس عشق به خودم را بی‌هیچ فیلتر و آرایشی به اشتراک می‌گذارم؛ برای دوستم @KateUpton. او مأموریت دارد همه را تشویق کند که احساس قدرت کنند و عاشق خودشان باشند، همان که هستند، . . . برای من مایۀ افتخار است که به انتشار این پیام کمک کنم».

بیل در پایان پیام خود از هوادارانش خواست چند ثانیه وقت بگذارند، خود واقعی‌شان را نشان دهند، و شخصی را که تحسین می‌کنند در پست‌شان تگ کنند.

باهاتی پرینسلو، مدلی که با آدام لوینِ خوانندۀ گروه مارون ۵ ازدواج کرده است، نیز به این کارزار پیوست و عکس نایابی از خودش و دو دخترش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

پرینسلو در پی‌نوشت عکسش گفت: «این هم شب‌های بیخوابی، نوک پستانهای خون‌آلود، گریه، خنده، بهترین لحظه‌ها، بدترین لحظه‌ها و هرچه در فاصلۀ بین آنهاست.حاضر نیستم هیچ‌چیزی را تغییر بدهم، مادر داستی و جیو بودن به من قوت و انگیزه می‌بخشد. این هم داستان من برای کارزار #ShareStrong. از کیت آپتون برای به راه انداختن این کارزار تشکر می‌کنم».

اشخاص مشهور دیگری که داستان خودشان به اشتراک گذاشته‌اند عبارت‌اند از تری هچر، بازیگر سریال کدبانوهای وامانده؛ آنتوانت کوستا، موسیقیدان؛ و تانای وایت، مدل مجلۀ اسپورتس ایلاستریتد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/life-style/

© The Independent

بیشتر از زندگی