ماجرای تصویری که هری و مگان در دوسالگی فرزندشان آرچی منتشر کردند چیست؟

دوستداران خانواده سلطنتی بریتانیا تشنه دیدن تصویر آرچی هستند

برخی از طرفداران خانواده سلطنتی از این‌که نمی‌توانند چهره او را در عکس جدید ببینند، دلخور شده‌اند-official Archewell website

دوک و دوشس ساسکس عکسی از تولد پسرشان، آرچی که روز پنجشنبه دو ساله شد، به اشتراک گذاشتند.

تصویر که با رنگ قهوه‌ای، در وب‌سایت رسمی Archewell متعلق به این زوج منتشرشده است، کودک نوپایی را درحالی‌که پشت به دوربین است، نشان می‌دهد که در یک محوطه باز، دسته بزرگی از بادکنک‌ها را در دست دارد.

نکته مشترک این تصویر و تصاویر دیگری که اخیرا از آرچی منتشر شده این است که ما چیزی از چهره کودک نمی‌بینیم.

برخی از طرفداران خانواده سلطنتی از این‌که نمی‌توانند چهره او را در عکس جدید ببینند، دلخور شده‌اند.

در عکس‌هایی که اخیرا هری و مگان منتشر کرده‌اند نیز چهره آرچی به طور کامل دیده نمی‌شود. در روز جهانی زن، یک عکس رسمی که دوک و دوشس به اشتراک گذاشتند، آرچی را نشان داد که سرش را روی سینه مادرش گذاشته بود. در کارت کریسمس سال گذشته هم آرچی دیده نمی‌شود.

ویلیام و هری، در سال‌های کودکی خاطرات تلخی از تعقیب پایان‌ناپذیر توسط عکاس‌ها داشتند و بارها شاهزاده دیانا از مطبوعات خواسته بود به فضای مادر و فرزندی آن‌ها احترام بگذارند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بااین‌حال در طرف دیگر ماجرای کسانی که می‌خواستند تصویر آرچی را حتماً ببینند، دیگرانی هم بودند که از تصمیم این زوج دفاع کردند و اظهار داشتند که این پسربچه کوچک، سزاوار حفظ حریم خصوصی او است.

البته این‌ها به این معنا نیست که هرگز تصویری از آرچی منتشر نشده است. اما نشان می‌دهد مگان و هری، بیشتر از قبل نسبت به انتشار تصویر فرزندشان حساس هستند. از آن گذشته با خارج شدن از دایره خانواده سلطنی، آنها مجبور به اتشار رسمی تصاویر از آرچی نیستند. 

نکته جالب‌توجه دیگری که تعدادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی به آن اشاره‌کرده بودند بادکنک‌هایی که آرچی در دست داشت بود.

به نظر می‌رسد این بادکنک‌ها از هلیوم پر شده باشند. بادکنک‌های نظیر این‌ها، در یک‌لایه پلاستیکی معروف به میلار پوشانده می‌شوند که بازیافت پذیر نیست.

پدربزرگ آرچی هم تولد او را با انتشار تصویرسه نفره پدر، پدربزرگ و نوه تبریک گفت. اما در تصویری خبری از مادر کودک، مگان ، نیست. 

دوک و دوشس کمبریج، عمو و زن‌عموی آرچی هم تولدش را در شبکه‌های اجتماعی تبریک گفتند و تصویری از اعضای خانواده در جشن غسل تعمید آرچی را بازنشر کردند. 

انتشار این عکس به ما یادآوری می‌کند که دوک کمبریج و همسرش و ساسکس ها، در هر چیزی اختلاف داشته باشند، پای حریم خصوصی که به میان بیاید به یک اندازه از کودکانشان حفاظت می‌کنند. از شاهزاده شارلوت که چند روز پیش شش‌ساله شد، برادرش جرج که نفر سوم در خط سلطنت است و لویی برادر کوچک‌ترش نیز تصاویر بسیار محدودی منتشر می‌شود.

بیشتر از زندگی