سیتیزن‌ها در آستانه قهرمانی در لیگ برتر انگلستان

آگوئرو در این مسابقه نمایش قابل قبولی از خود ارائه داد و به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شد

سرخیو آگوئرو بهترین گلزن تاریخ منچسترسیتی - CLIVE ROSE / POOL / AFP

به زودی، بازهم افتخاری دیگر برای سیتیزن‌ها به همراه پپ گواردیولا، یکی از بهترین مربیان فوتبال در جهان، در مسابقات باشگاهی در انگلستان رقم می‌خورد؛ قهرمانی در جام اتحادیه، قهرمانی لیگ جزیره و یک گام تا رسیدن به فینال مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، کارنامه درخشان سیتی در این فصل از رقابت‌ها است.

روز گذشته، سیتی در جریان مسابقات لیگ برتر و در آغاز هفته سی و چهارم رقابت‌ها، موفق شد تیم فوتبال کریستال پالاس را با نتیجه دو بر صفر مغلوب کند و با کسب ۸۰ امتیاز، در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد و حالا برای قهرمانی در این رقابت‌ها، تنها به دو امتیاز دیگر احتیاج دارد.

در این دیدار، آن‌ها میهمان تیم رده سیزدهمی جدول بودند و نیمه نخست، جریان بازی را کاملا در اختیار داشتند. ژسوس در همان نیمه اول برای سیتیزن‌ها گلزنی کرد اما به دلیل موقعیت آفساید، گل مردود اعلام شد. آگوئرو نیز که آخرین روزهای حضور خود در منچسترسیتی را می‌گذراند، در این بازی از ابتدا حضور داشت و نمایش خوبی ارائه داد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در نیمه دوم، تیم سیتی مزد بازی خوب خود را گرفت و آگوئرو در دقیقه ۵۸ موفق شد با یک ضربه مهارنشدنی، دروازه تیم میزبان را به زیبایی باز کند. سیتی فقط یک دقیقه زمان می‌خواست تا اختلاف را دو برابر کند و این بار تورس بود که گل دوم را در دروازه تیم فوتبال پالاس نشاند و آن‌ها در این بازی در نهایت با همان نتیجه دو بر صفر پیروز شدند  و اینک منتظر بازی یونایتد-لیورپول هستند تا در صورت امتیاز از دست دادن یونایتد، قهرمانی خود را جشن بگیرند.

آگوئرو در این مسابقه نمایش قابل قبولی از خود ارائه داد و به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شد. او در تابستان باشگاه سیتی را ترک می‌کند و گفته می‌شود مقصد احتمالی او بارسلونا است. او معتقد است در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد و امیدوار است در بازی روز سه‌شنبه مقابل پاری‌سن‌ژرمن به میدان برود.آگوئرو بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی است و او از سال ۲۰۱۱ در این باشگاه کار خود را شروع کرده و در ۳۸۶ بازی که برای سیتیزن‌ها انجام داده، ۲۵۸ گل زده است. وی چهار قهرمانی لیگ برتر را با سیتی تجربه کرده و قرار است تا مجسمه‌ای نمادین از او ساخته شود.

گواردیولا نیز در خصوص آگوئرو معتقد است که او فردی بسیار دوست‌داشتنی و قابل‌احترام است، در کار خود بسیار حرفه‌ای است و در این مدت که روی نیمکت حضور دارد نشان داده است که چه شخصیت والایی دارد: «او در حال حاضر بسیار آماده است و در بازی مقابل پی‌اس‌جی بازی خواهد کرد. من او را بسیار دوست دارم و در این مدت حضورش در باشگاه، بهترین عملکرد خود را ارائه کرده است. برایش در تیم بعدی آرزوی موفقیت می‌کنم. ما بی‌صبرانه منتظر قهرمانی هستیم و بدون شک آن را به بهترین شکل جشن خواهیم گرفت. فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم اما کار هنوز تمام نشده چون یک جام دیگر باقی‌ مانده است.»

با توجه به بازی سخت یونایتد مقابل لیورپول، امتیاز از دست دادن یونایتد محتمل به نظر می‌رسد؛ در غیر این صورت، قهرمانی سیتیزن‌ها یک هفته به تاخیر خواهد افتاد.

بیشتر از ورزش