مگان و هری فقط پانزده حساب اینستاگرام را فالو می‌کنند

این دو، این حساب‌ها را «پشتکار در سطح مردمی» توصیف می‌کنند

Dan Istitene / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

دوک و دوشس ساسکس چند روز پس از آن که از مردم خواستند به آنها برای انتخاب حساب‌های اینستاگرام کمک کند، اعلام کرده‌اند که اکنون پانزده حساب را فالو می‌کنند.

هفته گذشته، زوج سلطنتی در حساب اینستاگرامشان، @ساسکرویال، عکس یک مربع آبی با آرم سلطنتی‌شان را پست کرده و پرسیدند:«چه کسی برای شما نیروی تغییر است؟»

در زیرنویس این عکس، پرنس هری و مگان از ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار فالوئرشان خواستند به آنها بگویند چه کسانی به اعتقاد آنها نیروی تغییر در جهانند و در نتیجه آنها چه کسانی را باید در شبکه‌های اجتماعی فالو کنند.

روز دوشنبه، مگان و هری تصویر ۹ حساب از پانزده حسابی را که در اینستاگرام فالو می‌کنند، منتشر کردند. در میان آنها، موسسه خیریه «تاینی تیکِرز»، مرکز بیماری‌های قلب کودکان، «لاو دی اُشِنز»، موسسه غیرانتفاعی حفظ آبزیان و «رَفیکی اِموِما» بنگاه خیریه کودکان در کنیاست.

در زیرنویس این عکس آمده است:«این ماه ما برای این‌که چه حساب‌هایی از افراد، سازمان‌ها و آرمان‌هایی که برایتان الهام بخش یا قابل توجه بوده را فالو کنیم، از شما نظرخواهی کردیم. از تک تک شما برای کمکی که کردید ممنونیم. بسیاری از شما توصیه کردید از این ماه به عنوان فرصتی برای برجسته کردن موسسات گمنام‌تر و مورد توجه قرار دادن کسانی استفاده کنیم که احتمالا آن اندازه که شایستگی آن را دارند به آنها توجه نمی‌شود.

در ادامه این زیرنویس گفته شده که حساب @ساسکسرویال از «کسانی که با پشتکار مردمی جامعه جهانی را با دیدی مشترک برای کمک به یکدیگر متصل می‌کند» تجلیل می‌کند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

This month we turned to you for ideas of accounts to follow featuring people, organisations and causes that you find inspiring or noteworthy. Thank you to each and every one of you who contributed! Many of you have suggested that we use this month as an opportunity to highlight lesser known organisations and shine a light on those working hard behind the scenes that may not get the level of attention that they so rightly deserve. These accounts showcase those persevering at the grassroots level, connecting our global community through a shared lens of giving back and helping one another. We were so happy to learn about them and are now able to share them with you! Thank you for being part of this collective conversation with us; we hope everyone has enjoyed discovering many of these accounts and engaging with each other on how we can all be Forces For Change. •All photos used above are from the accounts we are now following•

A post shared by The Duke and Duchess of Sussex (@sussexroyal) on

در این پیام همچنین آمده:«متشکریم که در بخشی از این مکالمه جمعی با ما بودید؛ امیدواریم همگی از کشف بسیاری از این حساب‌ها لذت برده و با یکدیگر در مورد این که چطور همه ما می‌توانیم نیروی تغییر باشیم، تعامل کنید.

در میان سایر موسسات خیریه که در حساب اینستاگرام این زوج آمده است، سازمان «گلوبال وِلنِس دِی» (روز جهانی سلامتی)، سازمان بشردوستی «پلَن یو کِی»، خیریه زنبورها «بیز کاز» و سرپناه سگ‌ها موسوم به «پازیتیو چِنج» قرار دارند.

چند تن از فالوئرهای دوک و دوشس آنها را به خاطر فالو کردن طیف گسترده‌ای از آرمان‌های خیریه تحسین کرده‌اند.

یک فالوئر گفت:«چه کار شگفت انگیزی. شماها بهترین هستید.»

دیگری افزود:«بهترین راه مطرح کردن این سازمان‌ها! حتما در موردشان تحقیق می‌کنم.»

هفته گذشته، مگان و هری گفتند که از روز پنجم ماه اوت که برای آنها «ماه تائید نیروهای تغییر در زندگی همه ما»است، برای یک ماه پانزده حساب را برای فالو کردن انتخاب خواهند کرد.

پست اینستاگرام مگان و هری چند روز پس از آن منتشر شد که مجله «ووگ» بریتانیا اعلام کرد مگان – که روز یکشنبه سی و هشتمین سالروز تولدش را جشن گرفت – سردبیری شماره سپتامبر این مجله را تحت عنوان «نیروهای تغییر» برعهده داشته است.

در روی جلد این مجله عکس پانزده زن از دنیای سیاست، ورزش و هنر چاپ شده است.

روز یکشنبه، پرنس هری در اینستاگرام تولد «همسر شگفت انگیز»ش را تبریک گفت.

در صبح روز تولد مگان، حساب اینستاگرام مشترک رسمی آنها عکسی را که آنها در اکتبر سال گذشته در «تونگا» گرفته بودند منتشر کرد و در زیرنویسی گفت:«با آرزوی روز تولدی بسیار شاد برای دوشس ساسکس.»

این زیرنویس، پیامی نیز از پرنس هری به همراه داشت که می‌گفت:«تولد همسر شگفت انگیزم مبارک. ممنونم که در این ماجرا به من پیوستی! – با مهر، اچ.»

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/life-style

© The Independent

بیشتر از زندگی