انتقاد تند پل مرسون از تاکتیک های میکل آرتتا

«خط حمله آرسنال کند و بی هدف است»

پل مرسون- AFP

تیم گزارش های ورزشی

پل مرسون، هافبک سابق آرسنال ضمن انتقاد از میکل آرتتا، سرمربی این باشگاه، تیم آرسنال را متهم به بازی های بی هدف کرده است.

توپچی ها (لقب باشگاه آرسنال) در هفته گذشته یکی از بدترین بازی های فصل زا با شکست ۳-۰ در مقابل لیورپول ارائه دادند. 

نتیجه این بازی، تیم آرتتا را پیشاپیش نخستین مرحله یک چهارم فوتبال با لیگ اروپا در پنجشنبه شب با اسلاویا پراگ در مقام دهم لیگ فوتبال قرار داد. مرسون می گوید آن ها هیچ ابتکاری در آستین ندارند.

«آنچه چند روز پیش از بازی در مقابل لیورپول تماشا کردم بدترین بازی بود که تاکنون دیده بودم. مردم درباره دوران اونای امری در پایان کناره گیری آرسن ونگر حرف می زنند اما من هرگز چنین چیزی ندیده بودم. تنها چیزی که دیدم برگرداندن توپ به دروازه بان بود که او هم آن را به وسط زمین پرتاب می کرد.»  

مرسون همچنین آرتتا را با خوزه مورینو، سرمربی تاتنهام مقایسه کرد که او نیز توسط یکی از بهترین بازی های این فصل توسط آرسنال در دربی شمال لندن شکست خورد.

«وقتی آن ها می بازند و او تقصیر آن را برعهده می گیرد، درست برخلاف خوزه مورینو رفتار می کند که بازیکن را سرزنش می کند، اما طرز تفکر آرتتا مشابه مورینوست. تنها این که مورینو آن را به زبان می آورد و این تفاوتی است که یک سرمربی را برای مدت ها در شغل خود نگاه می دارد و موجب پیروزی همه جانبه او در بازی می شود.»

بازی دور رفت مرحله یک چهارم نهایی میان آرسنال و اسلاویا پراگ امشب در ساعت هشت شب آغاز می شود. 

© The Independent

بیشتر از ورزش