ستاره چلسی: کار پورتو هنوز تمام نشده است

تیم پرتغالی باید در دیدار برگشت در لندن، حداقل دو گل به چلسی بزند

میسون مانت در نیمه اول گل امیدبخش چلسی را به ثمر رساند - CRISTINA QUICLER / AFP

میسون مانت به ‌رغم پیروزی چهارشنبه شب دیدار برگشت پورتو در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هنوز جدیت خود را حفظ کرده است.

بن چیلول، هافبک تیم ملی انگلیس و یکی از سه بازیکنان معروف به «سه شیر»، در بازی در سویا دو گل خارج از خانه به ثمر رساند تا آبی‌ها در ۴ بازی آخر یک قدم جلو بیفتند.

اما مونت می‌داند که در بازی برگشت هفته آینده که دوباره در اسپانیا برگزار می‌شود، تیمش هنوز چالش‌هایی خواهد داشت.

او به بی‌تی اسپورت گفت: «می‌دانستیم که این بازی سختی خواهد بود. با ورود به بازی، می‌دانستیم که بازی در برابر آنها چقدر دشوار است و موقعیت‌های زیادی نخواهیم داشت، اما پایمردی کردیم».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«در نیمه اول یک گل زدیم  و سپس در نیمه دوم دیر به گل رسیدیم و این‌گونه یک پیروزی خوب به دست آوردیم. اما این تنها نیمی از قضیه است. ما باید در بازی برگشت نیز نتیجه بگیریم».

وی افزود: «کار تمام نشده است. آنها می‌آیند و برای مرحله بعدی می‌جنگند و ما مجبور خواهیم شد همه تلاش خود را دوباره انجام دهیم».

توماس توخل‌، سرمربی چلسی معتقد است که این بازیکن ۲۲ ساله در یک شب به یاد ماندنی بار دیگر حرفه خود را ارتقا داده است.

وی افزود: «گل اول برای ما بسیار مهم بود. ما کمی بیش از حد متشنج بودیم. به اندازه کافی دقیق نبوده و ریتم سریعی نداشتیم».

«اما گلی که زدیم خیلی دقیق بود. میسون عالی بود. بازی او کیفیت مسابقات قهرمانی را دارد. گل او در یک چهارم نهایی یک قدم بزرگ برای او و یک کمک بزرگ برای تیم است».

«میسون ذهنیت و نگرش درستی نسبت به تمرینات و بازی‌ها دارد. او نگاه درستی نسبت به موفقیت دارد. او هر دو پا را روی زمین قرار داده و مشتاق یادگیری است».

«مقایسه او با بازیکنانی از باشگاه‌های دیگر که در پست‌های مختلف بازی می‌کنند، برای من بسیار دشوار است. اما میسون یک بازیکن بسیار مهم و کلیدی برای ما است».

 

© The Independent

بیشتر از ورزش