درمان آکنه ژیمناست برجسته بریتانیایی را تا مرز بازنشستگی کشاند

آلیس کینسلا: مغزم می‌گفت که تو انجامش می‌دهی، اما بدنم متوقف می‌شد و حالت هیستریک پیدا می‌کردم، چون خیلی استرس‌زا بود

آلیس کینسلا، ژیمناست بریتانیایی، در مسابقات ژیمناستیک اروپا‌ــ  BritGymnastics

آلیس کینسلا، ژیمناست اهل بریتانیا، یک سال پیش فکر می‌کرد که دیگر نمی‌خواهد ژیمناست باشد.

این دارنده مدال برنز المپیک زمانی که درمان آکنه را آغاز کرد، گمان نمی‌کرد ممکن است او را در آستانه خداحافظی از ورزش محبوبش قرار دهد.

این زن جوان ۲۳ ساله که در المپیک توکیو، مدال برنز گروه زنان را برای بریتانیا به ارمغان آورد، برای بهبود مشکل پوستش از قرص‌های ضدبارداری استفاده می‌کرد اما سال گذشته به افسردگی و اضطراب دچار شد.

او به بی‌بی‌سی ورزشی گفت: «خیلی به بازنشستگی و پایان کار نزدیک شده بودم. نمی‌توانستم درست تمرین کنم، کارها جلو نمی‌رفت، به خصوص در بارفیکس. مهارت‌هایی را که از ۱۰ سالگی آموخته بودم، دیگر نمی‌توانستم انجام دهم. مغزم می‌گفت که تو انجامش می‌دهی اما بدنم متوقف می‌شد و حالت هیستریک پیدا می‌کردم، فقط چون خیلی استرس‌زا بود.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کینسلا حالا قرص‌ها را کنار گذاشته است و می‌گوید در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. او که پنج مدال مسابقات قهرمانی اروپا را در کارنامه دارد، این هفته می‌خواهد بر این مدال‌ها بیفزاید.

او در کنار بکی دواین که دوباره به فرم مطلوب برگشته است و همچنین رابی ایونز، جورجیا مافنتون و ابیگل مارتین، نمایندگان بریتانیا، در مسابقات ریمنی ایتالیا شرکت می‌کند. کینسلا از اینکه تابستان امسال شانس بردن مدالی دیگر در المپیک پاریس را دارد، بسیار خشنود است و امیدوار است المپیکی بهتر از توکیو پیش رو داشته باشد.

کینسل مسابقات قهرمانی بریتانیا در ماه گذشته را به دلیل مصدومیتی که قبل از مسابقات برایش پیش آمد، از دست داد اما امیدوار است با چند نمایش خوب در ایتالیا جای پایش را در تیم محکم کند.

بریتانیا فهرست اعضای تیم ژیمناستیک اعزامی به المپیک پاریس را ماه ژوئن اعلام می‌کند.

جسیکا و جنیفر گادیرووا، خواهران دوقلویی که جزو مدال‌آوران در توکیو بودند، به احتمال فراوان به دلیل مصدومیت به المپیک پاریس نمی‌رسند، اما امیلی مورگان کماکان شانس حضور در پاریس را دارد. مورگان که امسال برای ادامه تحصیل و شرکت در مسابقات دانشگاه‌های آمریکا راهی این کشور شد، در ایتالیا از اعضای ذخیره تیم بریتانیا خواهد بود.

بیشتر از ورزش