تولد و ازدواج خود را با «پیام اختصاصی ترامپ» جشن بگیرید

شما هم می‌توانید از طریق وبسایت دونالد ترامپ، چنین پیامی را سفارش دهید

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، همینک نیز با حجم بالای درخواست‌ها مواجه است - JIM WATSON / AFP

اگر تولد یا ازدواج شما در راه است اکنون می‌توانید آن را با پیامی از طرف دونالد ترامپ جشن بگیرید.

رئیس جمهور سابق پیام‌هایی اختصاصی از طرف خود و همسرش، ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق، فرستاده است. شما هم می‌توانید از طریق وبسایت او چنین پیامی سفارش دهید. البته تمام شرایط این سفارش هم در وبسایت آمده است.

این وبسایت می‌گوید: «از علاقه شما به دریافت پیامی از طرف دونالد جی ترامپ و ملانیا ترامپ برای مراسم خاص خود متشکریم. لطفا ۶ هفته صبر کنید تا به درخواست شما رسیدگی شود.»

در ادامه آمده است: «به خاطر حجم درخواست‌هایی که رئیس جمهور و بانوی اول دریافت می‌کنند نمی‌توانیم شما را از وضعیت سفارش خود مطلع سازیم. علاوه بر این، لطفا درخواست خود را دوباره ثبت نکنید. درخواست‌های تکراری فقط باعث لغو درخواست‌های پیشین شده و به همین دلیل باعث تاخیر بسیار در رسیدگی به سفارش می‌شود.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این سایت مراسم‌های مختلفی را برای انتخاب ارائه می‌کند، از جمله تولد، ازدواج، سالگرد، تسلیت  و «جایزه پیشاهنگی عقاب».

جیسون میلر، سخنگوی آقای ترامپ گفت رئیس جمهور سابق اکنون نیز با حجم بالای درخواست‌ها مواجه است.

آقای میلر به نیوزویک گفت: «رئیس جمهور و خانم ترامپ از حمایت و تشویق ادامه‌دار مردم مریکا برخوردار هستند و هزاران درخواست برای پیام‌های اختصاصی دریافت کرده‌اند و مفتخر هستند که بهترین آرزوهای خود را برای کسانی که این مراسم‌های مهم در زندگی را جشن می‌گیرند ارسال کنند. دفتر دونالد جی ترامپ به تلاش خود ادامه خواهد داد تا مطمئن شود سفارش‌های علاقه‌مندان در زودترین زمان ممکن انجام شوند.»

انجام چنین پیام‌هایی توسط روسای جمهور سابق غیر معمول هم نیست. روسای جمهور سابق، بیل کلینتون، جورج دبلیو بوش، و باراک اوباما نیز همگی سرویس‌هایی مشابه برای هواداران خود ارائه می‌کنند و «درخواست یک پیام اختصاصی» یکی از گزینه‌های اصلی در سایت آقای اوباما است.

اما هیچ رئیس جمهور دیگری در تاریخ معاصر این منصب را تحت شرایط تاریکی که آقای ترامپ داشت، ترک نکرده است. او در ماه‌های آخر رئیس جمهوری خود از پذیرش شکست در انتخابات سر باز زد، اوباشی عصبانی را به مجلس ایالات متحده سرازیر کرد، و در اقدامی بی‌سابقه برای بار دوم استیضاح شد.

با این وجود، آقای ترامپ هواداران پرشماری دارد و هنوز نگفته که برای بار دیگر در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری شرکت نمی‌کند.

© The Independent

بیشتر از جهان