آکشای کومار، بازیگر هندی و ۴۵ عضو تیمش به کرونا مبتلا شدند

آزمایش کرونای ۴۵ نفر از افراد گروه ساخت فیلم جدیدش «رام سیتو» نیز مثبت شده است

 آکشای کومار، ستاره سینمای بالیوود - STR / AFP

آکشای کومار، ستاره سینمای بالیوود، به دنبال مثبت شدن آزمایش کووید-۱۹ در بیمارستانی در بمبئی، ایالتی که صنعت فیلم هند در آن پایه گذاری شده و حالا درگیر موج دوم ویروس کرونا است، بستری شد.

روز دوشنبه در خبرها آمد که علاوه بر کومار، آزمایش کرونای ۴۵ نفر از افراد گروه ساخت فیلم جدیدش «رام سیتو» نیز مثبت شده است.

این بازیگر برای اطمینان خاطر طرفدارانش، در توییتر نوشت: «از شما ممنونم، از همه شما، بابت تمام دعاها و آرزوهای دلگرم کننده‌تان. به نظرم اثر کرده‌اند.»

او در ادامه نوشت: «حال من خوب است، اما به توصیه پزشکان و برای احتیاط در بیمارستان بستری شده‌ام، امیدوارم خیلی زود به خانه برگردم. مراقب خودتان باشید.»

فیلمبرداری قرار بود روز دوشنبه در محلی جدید در بمبئی آغاز شود که بر در آن اساس قانون، انجام آزمایش کووید برای همه اجباری است. در طی این فرایند غربال‌گری، بیش از ۱۰۰ نفر تحت آزمایش قرار گرفتند و از آن تعداد، پاسخ آزمایش ۴۵ نفر مثبت شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

از آن‌جا که بازیگر اصلی فیلم و بقیه دست‌اندرکاران برای بهبودی به زمان نیاز دارند، ادامه فیلم‌برداری تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

کومار اولین بار روز یکشنبه مثبت بودن آزمایش را اعلام کرد و نوشت: «با رعایت تمام قرارنامه‌ها، بلافاصله خودم را قرنطینه کردم.» او در ادامه نوشت: «در قرنطینه خانگی به سر می‌برم و پیگیری‌های لازم پزشکی را انجام داده‌ام. از همه کسانی که در این مدت با من در ارتباط بوده‌اند خواهش می‌کنم آزمایش بدهند و مراقب خود باشند. خیلی زود به صحنه برمی‌گردم.»

پس از آن که مشخص شد در موج دوم کرونا از ۱۰۳ هزار مورد ابتلای جدید در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۷۵ هزار مورد به ایالت ماهاراشترا تعلق دارد، روز دوشنبه در آن ایالت قرنطینه سراسری جدیدی برقرار شد.

مقامات ایالتی دستورالعمل‌ها و محدودیت‌های جدیدی اعلام کردند که شامل ممنوعیت رفت و آمد در طول شب و آخر هفته‌ها، و تعطیلی کسب و کارهای غیرضروری می‌شود.

به‌رغم ضوابط جدید، گروه‌های تهیه فیلم و برنامه‌های تلویزیونی اجازه دارند حتی در طول تعطیلات آخر هفته نیز به کار خود ادامه دهند، مشروط به آن که حداکثر با ۳۳ درصد از کل ظرفیت نیروی مورد نیاز، کار خود را انجام دهند و نتیجه آزمایش کرونای تمامی آنان منفی بوده باشد.

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر