عمل جنسی در صحن پارلمان استرالیا

«فرهنگ سیاسی» استرالیا دوباره زیر ذره‌بین رفت

یکی از تصاویر منتشر شده یک مرد را در حال فیلمبرداری از خود در جریان «عمل جنسی انفرادی» نشان می‌دهد. او روی میز یکی از اعضای زن پارلمان نشسته است-AFP

روزنامه «استرالین» و «کانال ۱۰» تلویزیون استرالیا تصاویری را از صحن پارلمان این کشور به نمایش گذاشتند که یک کارمند را در حال «عمل جنسی» نشان می‌دهد.

فرد ناشناسی که این تصاویر را به دست رسانه‌ها رسانده است، می‌گوید سناتورها و کارمندان پارلمان در سالن نیایش پارلمان عمل جنسی انجام می‌دهند و به این منظور کارگران جنسی را به پارلمان دعوت می‌کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این گزارش در حالی منتشر شده که دولت به دلیل گزارش‌های متعدد سوء‌رفتار با زنان و آزار جنسی آنها در عرصه سیاست تحت فشار افکار عمومی قرار دارد.

یکی از تصاویر منتشر شده یک مرد را در حال فیلمبرداری از خود در جریان «عمل جنسی انفرادی» نشان می‌دهد. او روی میز یکی از اعضای زن پارلمان نشسته است.

دولت استرالیا می‌گوید یکی از کارمندان پارلمان اخراج شده و نخست‌وزیر نیز این گزارش‌ها را مشمئز‌کننده خوانده است.

اسکات موریسون وعده داده که برای یادآوری مسئولیت‌ها با اعضای دولت صحبت می‌کند. اما ائتلاف حاکم به دلیل اتهام‌هایی که اخیرا زنان فعال در عرصه سیاست متوجه مردان سیاسی کرده‌اند، تحت فشار قرار دارد. یکی از اتهام‌ها مربوط به اتهام تجاوز یکی از وزرای کابینه است.

بیشتر از جهان