ابراز امیدواری دونالد ترامپ به نامزدی مگان مارکل در انتخابات

«دونالد ترامپ: «اگر چنین شود، احتمالا جدی‌تر به ورود به رقابت فکر خواهم کرد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری ایالات متحده و مگان مارکل - AFP

دونالد ترامپ در گفت‌وگو با شبکه خبری فاکس گفت اگر شایعات درباره نامزدی احتمالی مگان مرکل برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ درست از آب درآید، درباره ورود به رقابت در انتخابات آینده، «جدی‌تر فکر می‌کند.»‌

در این مصاحبه اختصاصی، از رییس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا درباره احتمال ورود مگان مارکل به نبرد انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا، سوال شد.

پیشتر نشریه بریتانیایی دیلی‌میل، به نقل از یک سیاستمدار بریتانیایی ناشناس گفت که مارکل برای تحقیق درباره تلاش برای ورود احتمالی به انتخاباتی ۲۰۲۴، با برخی چهره‌های حزب دمکرات ملاقات کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ترامپ به فاکس گفت:‌ «امیدوارم این اتفاق بیافتد. اگر چنین شود، احتمالا جدی‌تر به ورود به رقابت فکر خواهم کرد.» او پیشتر تایید نکرده بود که آیا در دور بعدی انتخابات شرکت خواهد کرد یا خیر.

او در مصاحبه اخیر همچنین گفت که به دلیل نحوه «سخن گفتن مارکل درباره خانواده سلطنتی (بریتانیا) و ملکه»، «طرفدار»‌ او نیست.

او گفت:‌ «با خود فکر کردم، ملکه را می‌شناسم. با ملکه ملاقات کرده‌ام و به نظر من ملکه یک شخص فوق‌العاده است، و طرفدار مگان نیز نیستم.»

جبسون میلر، مشاور ارشد ارتباطات آقای ترامپ، پس از مصاحبه جنجالی مگان مارکل و شاهزاده هری بریتانیا با اوپرا وینفری، در یک مصاحبه گفته بود که به نظر آقای ترامپ، خانم مارکل، «فایده‌ای ندارد.»

دونالد ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس گفت: «گفتم، و حالا همه دارند همین را می‌بینند.»

مگان مارکل، در مصاحبه با اوپرا وینفری، ادعا کرد که در خانواده سلطنتی بریتانیا مورد بدرفتاری و رویکرد نژادپرستانه قرار گرفته، و در مقطعی به خودکشی فکر کرده است.

بیشتر از جهان